1
Perioada de actualizare
de la
27.07.2018 14:15
până la 31.07.2018 12:00
până la 31.07.2018 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.07.2018 12:00
până la 03.08.2018 12:00
până la 03.08.2018 12:00
3
Licitaţie
de la
06.08.2018 11:38
până la 06.08.2018 11:59
până la 06.08.2018 11:59
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Calificare
Valoarea estimată fără TVA
22 500 MDL
Perioada clarificărilor:
27.07.18 14:15 - 31.07.18 12:00
Perioada depunerii ofertelor:
31.07.18 12:00 - 3.08.18 12:00
Începutul licitației:
6 aug 2018 11:38
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Calificare
Fotolii de birou - 10 buc. Material carcasă cromat. Baza cu roţi. Material tapiţerie – piele artificială. Cotire. Mecanism de reglare cu fixare în poziţie verticală. Reglarea înălţimii scaunului. Mecanism de înclinare. Asigurarea rigidităţii de legănare.
Înălţimea (mm) - 1280.
Lăţimea (mm) - 520.
Adâncime (mm) - 770.
Culoarea - negru.
Evaluarea ofertelor şi cerinţele corespunzătoare:
Evaluarea va fi efectuată după criteriul: cel mai mic preţ/cea mai înaltă calitate şi corespunderea tuturor cerinţelor înaintate (cu prezentarea actelor solicitate, anexate la ofertă):
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor , întocmită de ofertant;
1.3. Mostre/ Poze pentru fiecare poziţie de bunuri specificate.
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, în baza facturii fiscale şi a contractului contrasemnat.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III. 3. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
Înălţimea (mm) - 1280.
Lăţimea (mm) - 520.
Adâncime (mm) - 770.
Culoarea - negru.
Evaluarea ofertelor şi cerinţele corespunzătoare:
Evaluarea va fi efectuată după criteriul: cel mai mic preţ/cea mai înaltă calitate şi corespunderea tuturor cerinţelor înaintate (cu prezentarea actelor solicitate, anexate la ofertă):
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor , întocmită de ofertant;
1.3. Mostre/ Poze pentru fiecare poziţie de bunuri specificate.
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, în baza facturii fiscale şi a contractului contrasemnat.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III. 3. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, Republica Moldova, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
22 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
450 MDL
Data ultimilor modificări
6 aug 2018 11:59
ID
a7d26a86966e40b28b10c123ab3e73e9
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotolii de birou
CPV: 39113100-8 - Fotolii
Adresa de livrare: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Perioada de livrare: 8 aug 2018 14:15 - 11 aug 2018 14:15
Adresa de livrare: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Perioada de livrare: 8 aug 2018 14:15 - 11 aug 2018 14:15
Cantitatea: 10
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Solicitare fotolii de birou 1.pdf
Solicitare fotolii de birou 1.pdf
Documentele la ofertă
27.07.18 14:15
Solicitare fotolii de birou 2.pdf
Solicitare fotolii de birou 2.pdf
Documentele la ofertă
27.07.18 14:15
Lista participanților
Calificarea participanţilor
Participanții la licitație
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK