Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA
75 650 MDL
Perioada clarificărilor:
30.05.18 16:06 - 1.06.18 08:00
Perioada depunerii ofertelor:
1.06.18 08:00 - 6.06.18 09:00
Începutul licitației:
7 iun 2018 13:12
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
La solicitarea cumpărătorului,operatorul economic va asigura posibilitatea verificării bunurilor, prin prezentare de mostre.Livrarea bunurilor se va realiza integral, într-o singură etapă. Locul destinaţiei finale - la sediul cumpărătorului, la solicitarea sa. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Cîştigătorul, la încheierea contractului va prezenta documentele solicitate în original.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Nu a fost depusă nici o ofertă.
Data anulării
7 iun 2018, 9:36
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, Republica Moldova, Chisinau, Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
75 650 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
302,60 MDL
Data ultimilor modificări
7 iun 2018 09:36
ID
f8d17072715540e894d63e1ea809e8cf
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou
CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Adresa de livrare: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Perioada de livrare: 11 iun 2018 11:00 - 30 iun 2018 16:00
Adresa de livrare: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Perioada de livrare: 11 iun 2018 11:00 - 30 iun 2018 16:00
Cantitatea: 10667
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK