Achiziţie publică
10001783
Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
11 660 MDL
Perioada clarificărilor:
23.05.18 13:41 - 25.05.18 08:00
Perioada depunerii ofertelor:
25.05.18 08:00 - 29.05.18 14:00
Începutul licitației:
30 mai 2018 11:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Produse alimentare în ambalaj original, necesare pentru crearea a 200 pachete sociale pentru donatorii de sânge.Fiecare pachet social este compus din 7 componente, produse alimentare în ambalaj original.Evaluarea va fi efectuată după criteriul: cel mai mic preţ/cea mai înaltă calitate şi corespunderea tuturor cerinţelor înaintate (cu prezentarea actelor solicitate, anexate la ofertă):
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Certificatul de inofensivitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.3. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor, întocmită de ofertant;
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, pînă la data 08.06.2018.
II.3. La data livrării produselor alimentare la Pretură, toate produsele alimentare trebuie să aibă termenul de valabilitate, nu mai puţin de 50% pînă la termenul de expirare a lor.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.3. Autorizaţia sanitar-veterinară de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.4. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Certificatul de inofensivitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.3. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor, întocmită de ofertant;
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, pînă la data 08.06.2018.
II.3. La data livrării produselor alimentare la Pretură, toate produsele alimentare trebuie să aibă termenul de valabilitate, nu mai puţin de 50% pînă la termenul de expirare a lor.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.3. Autorizaţia sanitar-veterinară de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.4. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, Republica Moldova, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
11 660 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
116,60 MDL
Data ultimilor modificări
29 mai 2018 14:00
ID
d050914134024076ae5d031fd47bbddd
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare în ambalaj original
CPV: 15321000-4 - Sucuri de fructe
Adresa de livrare: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Perioada de livrare: 7 iun 2018 13:39 - 23 iun 2018 11:00
Adresa de livrare: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Perioada de livrare: 7 iun 2018 13:39 - 23 iun 2018 11:00
Cantitatea: 1400
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK