1
Perioada de actualizare
de la
01.11.2017 15:13
până la 08.11.2017 15:38
până la 08.11.2017 15:38
2
Propunerea ofertelor
de la
08.11.2017 15:38
până la 16.11.2017 14:50
până la 16.11.2017 14:50
3
Licitaţie
de la
17.11.2017 15:27
până la 17.11.2017 16:00
până la 17.11.2017 16:00
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
2 400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1.11.17 15:13 - 8.11.17 15:38
Perioada depunerii ofertelor:
8.11.17 15:38 - 16.11.17 14:50
Începutul licitației:
17 nov 2017 15:27
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Ofertele au fost evaluate
-Asigurarea preparării hranei în asortiment şi deservirea lucrătorilor întreprinderii în cadrul proprietăţii arendate de Prestator (cantina, bucătăria, încăperi adiacente, depozit), timp de 3 schimburi, inclusiv sîmbătă şi duminică):
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte. .
- Experienta in domeniul serviciilor de catering cu companii mari
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte. .
- Experienta in domeniul serviciilor de catering cu companii mari
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, Moldova, Chisinau, Chisinau, Uzinelor 167
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Steluta Creanga
Telefonul de contact
+37379143813
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
2 400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 000 MDL
Data ultimilor modificări
26 febr 2018 12:50
ID
81e467fff3c14015b451ea8cf70e96cb
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de catering
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Perioada de livrare: 6 nov 2017 14:51 - 16 nov 2017 14:51
Adresa de livrare: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Perioada de livrare: 6 nov 2017 14:51 - 16 nov 2017 14:51
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:
Nandos SRL
Preţul ofertei: 2 200 000 MDL
Statut:
Descalificat
nu intruneste cerintele tenderului
nu intruneste cerintele tenderului
26.02.18 12:49
2
Denumirea participantului:
Frontal-Prim SRL
Preţul ofertei: 2 270 000 MDL
Statut:
Descalificat
nu are suficienta calificare in domeniu
nu are suficienta calificare in domeniu
26.02.18 12:50
3
Denumirea participantului:
Sbora Service
Preţul ofertei: 2 355 000 MDL
Statut:
Învingător
corespunde criteriilor de selectare
corespunde criteriilor de selectare
26.02.18 12:50
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Nandos SRL
Preţul ofertei: 2 200 000 MDL
2
Denumirea participantului: Frontal-Prim SRL
Preţul ofertei: 2 270 000 MDL
3
Denumirea participantului: Sbora Service
Preţul ofertei: 2 355 000 MDL
4
Denumirea participantului: CAP Casa Mare
Preţul ofertei: 2 360 000 MDL
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK