Statut planning
Valoarea estimată fără TVA 3 265,86 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2024, 2:00 -

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procurarea marfurilor de uz gospodaresc si rechizitelor de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7341, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, s. Tiganca
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadejda Ciubotaru
Telefonul de contact
078729958
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2024, 20:09
Data ultimilor modificări
27 febr 2024, 20:09
Achizitii.md ID
21179104
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.