Statut Raportarea achizițiilor
Valoarea estimată fără TVA 862 532,04 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pe un segment a rețelei de canalizare sub presiune urma să fie defrișată vegetația forestieră, era necesar de a obține autorizația de defrișare de la Agenția de Mediu. Până la eliberarea autorizației de către Agenția de Mediu, Beneficiarul de comun acord cu Antreprenorul au sistat lucrările. Autorizația a fost obținută abia la data de 09.09.2024, antreprenorul a început executarea lucrărilor potrivit devizelor locale 3241-2-2-exp, din procedura sus numită în valoare de 633 746,47 lei (Șase sute treizeci și trei mii șapte sute patruzeci și șase lei,47 bani).
Între timp, proiectantul a constatat necesitatea întăririi rețelelor sub presiune cu instalarea ancorelor din beton în valoare de 401 291,27 lei (Patru sute una mii două sute nouăzeci și unu lei, 27 bani), argumentând că aceste lucrări poate fi efectuate doar de antreprenorul ”Polimer Gaz Construcții” SRL care a executat lucrările de instalare a „rețelelor de subpresiune”.
Oficiul ONDRL prin acordul adițional nr.6 la contractul de finanțare nr.468-M11303DL-2022 semnat la 9.09.2022 a aprobat spre finanțare proiectul „Satul European” ediția 2022 prin Decizia Consiliului Național de Coordonare a Dezvoltării Regionale și Locale (CNCDRL) pentru obiectul de achiziție „Rețele de canalizare pentru localitățile Cruzești, Budești, Tohatin cu stație de pompare regională” pentru efectuarea plăților lucrărilor până la finele anului 2024.
În perioada anului a 2023, Primărie comuna Tohatin a prelungit termenul de valabilitate a contractului prin Acordul adițional nr.6 din data de 27.04.2023 până la 31.12.2024, potrivit Legi 181 din 25.07.2014 privind finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale, art.66, alin.31 zice că: „Gestionarea angajamentelor permite autorităților/instituțiilor bugetare asumarea angajamentelor multianuale, pe o perioada de până la trei ani bugetari, pentru achizițiile de bunuri, lucrări și servicii a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, altele decât cele menționate la alin. (3), în limitele cheltuielilor prognozate în acest scop pe anii respectivi. Valoarea angajamentelor multianuale se ajustează anual în corespundere cu alocațiile bugetare aprobate în acest scop pe anul bugetar respectiv. Modalitatea și lista bunurilor, a lucrărilor/serviciilor pentru care se permite asumarea angajamentelor multianuale sunt stabilite de către Guvern”- nu a fost posibilă înregistrarea prelungirii contractului la Trezoreria de Stat.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Braga Irina
Telefonul de contact
060251061
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2024, 20:30
Data ultimilor modificări
14 nov 2024, 20:30
Achizitii.md ID
21311260
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
darea de seamă.pdf darea de seamă.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 20:30
decizia de atribuire.pdf decizia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 20:30
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.