1
Enquiry period
with 09.12.2025 16:44
to 15.12.2025 08:30
4 days left
2
Bidding period
with 15.12.2025 08:30
to 23.12.2025 09:00
3
Auction
24.12.2025 12:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 416 888 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2025, 16:44 - 15 Dec 2025, 8:30
Submission of proposals: 15 Dec 2025, 8:30 - 23 Dec 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Procurarea produselor alimentare pentru I.P. Școala Profesională din Florești pentru semestrul II de studii

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str. Miron Costin 34
Web site
---
The contact person
Full name
Cretu Veaceslav
Contact phone
025020657
Purchase data
Date created
9 Dec 2025, 16:44
Date modified
10 Dec 2025, 13:33
Achizitii.md ID
21519823
CPV
15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (6) a1.docx
Bidding Documents
-duae
9.12.25 16:44
documentația standard bunuri si servicii a1.docx
Bidding Documents
-doc.stand
9.12.25 16:44
Date:
10 Dec 2025, 11:16
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Incarcati Anunt de participare
Answer (10 Dec 2025, 11:52):
Buna ziua ! Anuntul de participare este incarcat la fiecare lot in parte.
Date:
10 Dec 2025, 13:13
Question's name:
denumirea procedurii
Question:
Verificati denumirea procedurii (pentru semestrul 2)?
Answer (10 Dec 2025, 13:39):
Denumirea procedurii corect formulată: Procurarea produselor alimentare pentru Instituția Publică Școala Profesională din Florești pentru semestrul II al anului de studiu 2025–2026 (lunile ianuarie–iunie 2026). Această denumire reflectă obiectul achiziției și perioada vizată și este indicată în Anunțul de participare.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.