1
Enquiry period
with 03.12.2025 10:47
to 08.12.2025 09:00
4 days left
2
Bidding period
with 08.12.2025 09:00
to 16.12.2025 08:00
3
Auction
17.12.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 625 840 MDL
Period of clarifications: 3 Dec 2025, 10:47 - 8 Dec 2025, 9:00
Submission of proposals: 8 Dec 2025, 9:00 - 16 Dec 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Dereticarea încăperilor (2550 mp) și teritoriului adiacent (2700 mp).

ZILNIC:
menținerea curățeniei pe parcursul zilei de muncă între orele 8:00 - 17:00, 5 zile în săptămână, minim 2 unități de personal;
- menținerea curățeniei holurilor, coridoarelor, ușilor, scărilor, sălilor de protocol, și celorlalte încăperi la necesitate;
- curățarea umedă zonelor sanitare cu soluții speciale și dezinfectarea a ușilor, oglinzilor, faianței de pe pereți, wc-urilor, chiuvetelor, aerisirea și odorizarea zonelor sanitare cu odorizante plăcut mirositori.
- menținerea teritoriului adiacent (2700 mp);
- măturarea zilnică a teritoriului;
- asigurarea permanentă a zonelor sanitare cu produse de igienă, și anume;
• cartușe sigilate de unică folosință, volum 1000 ml/ 2500 doze. Săpun-spumă protector, parfumat, pentru o spălare eficienta si plăcută, cu aromă delicată, să conțină ingrediente de hidratare și regenerare a pielii, ce formează o spumă cremoasă moale pentru spălarea ușoară a mâinilor. Îngrijește toate tipurile de piele. Certificat în conformitate cu sistemul de etichetare ecologică UE. Pentru dispensarul Tork S4;
• șervețele pentru mâini în forma ZZ, 2 straturi, dimensiunea 23*23 cm, culoarea albă, compatibile cu suportul Tork H3;
• hârtie igienică cu două straturi în rulouri de calitate superioară, culoarea albă, cu linii întretăiate ce asigură ruperea hârtiei, compatibilă cu suportul Tork T2;
• odorizanți;
• saci de gunoi;
*Notă produsele de igienă urmează a fi asigurate pentru minim 93 persoane
- dereticarea zilnică după ora 17:00, 5 zile în săptămînă.
• dereticare umedă și uscată a podelelor;
• aspirarea la necesitate;
• colectarea gunoiului și înlocuirea sacilor în toate birourile și WC;

SĂPTĂMÂNAL:
Prestatorul asigură numărul de unități de personal necesar efectuării calitative a dereticării pentru suprafața 2550 mp;
Săptămânal, persoana responsabilă pentru obiect, va semna fișa de evidență a vizitelor la obiect (livrată de autoritatea contractantă).
- supervizarea procesului;
- monitorizarea serviciilor prestate pentru a se asigura că nu sunt omise zone sau detalii importante;
- oferirea persoanei responsabile (unui manager), care va efectua controale inopinate și va fi la legutură pe parcursul zilei de muncă pentru înlăturarea întrebărilor legate de serviciile prestate (la telefon și/sau cu prezența fizică);
- ștergerea prafului de pe mobilier, tehnica de birou și pervazuri, cu soluțiile speciale pentru fiecare tip de suprafață, în fiecare zi de luni;

O DATĂ PE LUNĂ:
Curățenie generală
- suprafețele birourilor, mobilierului din hol, punct paza;
- îndepărtarea pânzei de păianjen de pe toate suprafețele, inclusiv, din locurile greu accisibile;
- ștergerea prafului de pe ramele tablourilor, fotoliilor, caloriferelor, aparatelor de aer condiționat;
- curățarea ușilor pe ambele părți cu soluții chimice potrivite.

SEZONAL:
- colectarea și evacuarea de pe teritoriu a frunzelor;
- deszăpezire (încărcarea și evacuarea zăpezei) și presurarea materialului antiderapant pe căile de acces;
- tunderea ierbii și arbuștilor, văruirea bordurelor și pomilor (2 ori pe an);
- amenajarea clumbelor;
- spălarea geamurilor (cu 2 săptămâni înainte de sărbători pascale)

*Notă : Inventarul gospodăresc, organizarea spălării geamurilor este asigurat de prestator, materialul antiderapant și varul se asigură de beneficiar;

Prestatorul asigură:
- Echipament - aspiratoare, mopuri (culori diferite pentru birouri și zone sanitare), lavete, perii, echipament pentru personal - uniformă de serviciu și echipament pentru protecţia individuală și orice alt inventar gospodăresc necesar pentru prestarea calitativă a serviciilor de curățenie la discreția prestatorului;
- Personalul de serviciu să fie asigurat cu soluții de curățare și igienizare: lichid pentru spalarea pardoselei; detergent de geamuri si oglinzi; remediu pentru eliminarea surselor persistente de murdărie; detergent pentru spălat gresie; remediu pentru dezinfectarea blocurilor sanitare și alte soluții necesare pentru asigurarea prestării calitative a serviciilor.
- Deservirea și întreținerea clădirii, și anume:

• pentru eliminarea problemelor curente legate de electricitate - 1 electrician la solicitare;
• pentru menținerea și eliminarea problemelor curente legate de funcționarea sistemelor de apă, canalizare și încălzire – 1 instalator la solicitare;
• reparația curentă a mobilierului, ușilor, geamurilor, lăcăților – 1 lemnar la solicitare;
• deservirea stației interne de telefonie, eliminarea defectelor – 1 telefonist la solicitare.
*Notă: Inventarul gospodăresc și instrumentele necesare se asigură de prestator, iar materialele necesare pentru înlăturarea problemelor se asigură de beneficiar.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Anna Crani
Contact phone
022268841
Purchase data
Date created
3 Dec 2025, 10:47
Date modified
3 Dec 2025, 10:47
Achizitii.md ID
21517229
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.