Public procurement
21512595
Servicii de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2026.
1
Enquiry period
with 21.11.2025 16:28
to 26.11.2025 09:00
to 26.11.2025 09:00
2
Bidding period
with 26.11.2025 09:00
to 04.12.2025 10:00
to 04.12.2025 10:00
3
Auction
05.12.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
358 333 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2025, 16:28 - 26 Nov 2025, 9:00
Submission of proposals:
26 Nov 2025, 9:00 - 4 Dec 2025, 10:00
Auction start date:
5 Dec 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor:
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS
(Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 352 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS
(39 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 732 de unități de personal)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 8 Gb RAM, HDD 1040GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor Registre şi documente din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2025 (Registru general, Registru petiţii, Registru cereri de informaţii, Registru solicitări internaţionale, Registru solicitări CSI, Registru plăţi necuvinite, Registru executare acte judecătoreşti, Registru documente emise etc.)
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc.)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL şi certificatului de sistem
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în legislaţie, inclusiv prevăzute în Hotărârea Guvernului nr.562/2025 cu privire la modul de realizare a obligațiilor de asigurare a securității cibernetice de către furnizorii de servicii în sectoarele critice.
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor/subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24;
Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv:
Key expert 1: Manager de proiect;
Key expert 2: Business analist cu experiență în proiectare sistemelor informaționale asemănătoare;
Key expert 3: Dezvoltator cu experiență în domeniul.
Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova;
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Respectarea condițiilor generale:
Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract.
În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului.
Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.
b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS
(Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 352 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS
(39 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 732 de unități de personal)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 8 Gb RAM, HDD 1040GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor Registre şi documente din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2025 (Registru general, Registru petiţii, Registru cereri de informaţii, Registru solicitări internaţionale, Registru solicitări CSI, Registru plăţi necuvinite, Registru executare acte judecătoreşti, Registru documente emise etc.)
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc.)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL şi certificatului de sistem
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în legislaţie, inclusiv prevăzute în Hotărârea Guvernului nr.562/2025 cu privire la modul de realizare a obligațiilor de asigurare a securității cibernetice de către furnizorii de servicii în sectoarele critice.
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor/subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24;
Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv:
Key expert 1: Manager de proiect;
Key expert 2: Business analist cu experiență în proiectare sistemelor informaționale asemănătoare;
Key expert 3: Dezvoltator cu experiență în domeniul.
Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova;
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Respectarea condițiilor generale:
Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract.
În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului.
Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.
b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
21 Nov 2025, 16:28
Estimated value (without VAT)
358 333 MDL
The minimum downward of the price
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21512595
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atribuire
Contract period
1 Jan 2026 02:00 - 31 Dec 2026 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2026.
CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Manag.doc.2026.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard semnat
21.11.25 16:28
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Manag.doc.2026
Technical Specifications
Documentația Standard word
21.11.25 16:28
Anunt de participare manag. doc. 2026.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
21.11.25 16:28
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Normalized price:
354 800 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
08.12.25 13:11
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
decizia-de-atribuire43manegementuldocumentelor2026cnassemnatsemnatsignedsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 02b08417-504a-483f-8753-7bba7c94479c
Award Notification
8.12.25 13:11
scrisoareinfosoft-maxsemnat.pdf
ID: f113598f-6089-48f7-a2a3-6b92246db7a1
Award Notification
8.12.25 13:11
Documents provided with the proposal
7. declaratie privind lista principalelor prestari.signed.pdf
7. declaratie privind lista principalelor prestari.signed.pdf
ID: 0117b9e0-02ee-468d-adae-aa4b1a13e810
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
12. act drept prestare servicii.signed.pdf
12. act drept prestare servicii.signed.pdf
ID: 16a76b3d-ac6c-42ba-95ac-f76c75a561ed
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
7. scrisoare recomandare mai.signed.pdf
7. scrisoare recomandare mai.signed.pdf
ID: 16dae85a-93aa-40f7-becd-f5c297e6fa9f
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 3bcb9f2a-c102-4f56-bab3-e94abf948bf5
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
7. scrisoare recomandare ms.signed.pdf
7. scrisoare recomandare ms.signed.pdf
ID: 4ab87903-4190-453d-ad25-3e2f58d3cd8c
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
8. cazier judiciar al persoanei juridice.signed.pdf
8. cazier judiciar al persoanei juridice.signed.pdf
ID: 4ce0646f-488e-423c-90f1-76ebe1b29963
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
3. specificatia de pret.signed.pdf
3. specificatia de pret.signed.pdf
ID: 77a7354c-5d21-4f34-ad9d-ef0ed6a03f33
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
7. scrisoare recomandare igp.signed.pdf
7. scrisoare recomandare igp.signed.pdf
ID: 8b423a79-a970-447b-8113-ccc9af63864d
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
1. cerere de participare.signed.pdf
1. cerere de participare.signed.pdf
ID: 8fe72dd0-f529-42fe-9393-5006fadb3563
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
11. extras infosoft-max srl.signed.pdf
11. extras infosoft-max srl.signed.pdf
ID: 915feb92-438f-4244-b55c-4113c4c4fa06
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
4. specificatia tehnica.signed.pdf
4. specificatia tehnica.signed.pdf
ID: 9ff0e81b-4376-4819-bdfa-3990d7a1487b
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
5. formularul standard al documentului unic de achizitii european.signed.pdf
5. formularul standard al documentului unic de achizitii european.signed.pdf
ID: f5689947-2efe-41f2-8a34-700337d3aab0
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
6. certificat privind lipsa restantelor - 1623001.signed.pdf
6. certificat privind lipsa restantelor - 1623001.signed.pdf
ID: fb7d7749-1342-4cc2-b042-e3222f49b082
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.25 10:41
Opening date:
4.12.25 15:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK