1
Enquiry period
with 21.11.2025 10:26
to 27.11.2025 10:30
4 days left
2
Bidding period
with 27.11.2025 10:30
to 01.12.2025 08:00
3
Auction
02.12.2025 12:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 482 583 MDL
Period of clarifications: 21 Nov 2025, 10:26 - 27 Nov 2025, 10:30
Submission of proposals: 27 Nov 2025, 10:30 - 1 Dec 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Echipament tehnic pentru birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Ciburciu
Contact phone
+37379020266
Purchase data
Date created
21 Nov 2025, 10:26
Date modified
21 Nov 2025, 13:14
Achizitii.md ID
21512219
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Laptop (avansat)
Budget: 250000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Laptop (specializat)
Budget: 115000.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Căști mono
Budget: 16666.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Căști audio
Budget: 7083.0 MDL
Active
Advertising
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-Declarație
21.11.25 10:26
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-anunț de participare
21.11.25 10:26
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
-documentația standard
21.11.25 10:26
Date:
21 Nov 2025, 13:14
Question's name:
Termenii și condițiile
Question:
11. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Operatorul economic are obligația de a efectua livrarea în termen de până la 20 zile din momentul solicitării de către beneficiar, la sediul acestuia 12. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025 26. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile calendaristice Bună ! Vă rugăm să clarificați termenele stabilite pentru livrarea mărfii, valabilitatea ofertei și durata contractului, pornind de la următoarele: Depunerea documentelor – 01/12/2025. În cel mai bun caz, desemnarea câștigătorului – 02/12/2025. Termenul obligatoriu de așteptare pentru o eventuală contestație – 5 zile de la data anunțării câștigătorului – 08/12/2025. Înregistrarea contractului nu poate avea loc mai devreme de 9-10 decembrie. Vă rugăm să ne răspundeți la întrebarea: despre ce 20 de zile de livrare este vorba, dacă echipamentul trebuie transmis beneficiarului nu mai târziu de 24/12/2025, întrucât Trezoreria nu mai acceptă ulterior documente pentru plățile aferente contractului. Termenul de valabilitate al contractului este până la 31/12/2025. Valabilitatea ofertei – până la 30/01/2026. Vă rugăm să introduceți modificările necesare în termenele de executare a contractului și în valabilitatea ofertei.
Answer (21 Nov 2025, 15:30):
Buna ziua, Mijloacele financiare sunt prevăzute pentru anul 2025, din acest motiv termenul de livrare este de 20 de zile. Sperăm, cu ajutorul dvs., să reușim. Termenul de valabilitate a ofertei a fost indicat la 60 de zile, cu o rezervă suplimentară în caz de eventuală contestație. O zi cu mult spor.
Date:
21 Nov 2025, 15:47
Question's name:
Răspuns (21 nov 2025, 15:30)
Question:
Să clarificăm încă o dată: dumneavoastră solicitați o valabilitate a ofertelor de 60 de zile. Acestea expiră pe 30 ianuarie 2026, în timp ce termenul de valabilitate al contractului este până la 31.12.2025. Nu considerați că observațiile dumneavoastră referitoare la o eventuală contestație, în legătură cu termenul de valabilitate a ofertelor și logica situației, nu sunt chiar oportună? Vă rugăm să efectuați modificările necesare, astfel încât să fie corecte din perspectiva Legii achizițiilor publice, de exemplu stabilind un termen de valabilitate al ofertelor de 15 zile. Cel puțin astfel situația va fi clară și logică.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.