1
Enquiry period
with 19.11.2025 13:15
to 21.11.2025 14:00
2
Bidding period
with 21.11.2025 14:00
to 24.11.2025 16:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 153 250 MDL
Period of clarifications: 19 Nov 2025, 13:15 - 21 Nov 2025, 14:00
Submission of proposals: 21 Nov 2025, 14:00 - 24 Nov 2025, 16:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de deratizare și dezinsecție pentru anul 2026
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
19 Nov 2025, 13:11
Date modified
19 Nov 2025, 13:15
Estimated value (without VAT)
153 250 MDL
Achizitii.md ID
21510884
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Contract period
1 Jan 2026 13:14 - 30 Dec 2026 13:14
List of positions
1)
Title
Dezinsecție (combaterea insectelor zburătoare și târâtoare) în spațiile interioare (secții, birouri, holuri, subsoluri, etc.), cât și în spațiile exterioare (curte, spații verzi, zone adiacente blocurilor medicale) pentru IMSP Institutul Mamei și Copilului str. Burebista 93, inclusiv Clinica „E.Coțaga”, str. V. Alecsandri 2. CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Quantity: 117800.0
Unit of measurement: Metru
2)
Title
Deratizare în spațiile interioare (subsoluri, depozite, bloc alimentar, blocuri tehnice ș.a.), cât și pe teritoriul exterior (curte, zona perimetrală a clădirilor, spații tehnice și puncte de colectare a deșeurilor pentru IMSP Institutul Mamei și Copilului str. Burebista 93, inclusiv Clinica „E.Coțaga”, str. V.Alecsandri 2. CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Quantity: 50800.0
Unit of measurement: Metru
Advertising
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

GARNET-LUX S.R.L.

Normalized price: 122 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications