Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.11.2025 10:07
to 24.11.2025 09:00
to 24.11.2025 09:00
2
Bidding period
with
24.11.2025 09:00
to 28.11.2025 10:00
to 28.11.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
790 000 MDL
Period of clarifications:
18 Nov 2025, 10:07 - 24 Nov 2025, 9:00
Submission of proposals:
24 Nov 2025, 9:00 - 28 Nov 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4725, MOLDOVA, Briceni, s.Beleavinţi, Beleavinti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Nov 2025, 10:07
Date modified
19 Nov 2025, 8:53
Achizitii.md ID
21510189
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Modernizare a iluminatului stradal din s. Beleavinti r. Briceni
Budget: 790000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
19 Nov 2025, 08:53
Question's name:
Perioada de executie
Question:
Buna ziua, conform anuntului de participare termenii de executie pina la 20.12.2025 reiesind din faptul ca deschiderea licitatiei este pe 28 noiembrie chiar in aceeasi zi sa desemnati castigator si sa semanti contractul ca ulterior in urmatoarea zi compania sa se apuce de lucru raman 20 zile la dispozitie pentru executarea lucrarilor. CEEA CE NU ESTE REAL !!! 1.) O sa fie nevoie de zile suplimentare pentru ve3rificarea ofertelor si desemnarea castigator, ulterior sa nu apara contestatii, pina de inregistreaza contractul 2.) in luna decembrie pot fi conditii climaterice care nu vor permite demararea lucrarilor conform graficului de lucru initial stabilit. Clarificati aceasta situatie si specificati un termen anumit de zile/luni pentru executie (NU O DATA SIMPLA SPECIFICATA)
Answer (19 Nov 2025, 09:48):
Stimate OE termenul de executare a lucrărilor rămîne neschimbat, deoarece mijloacele bugetare alocate pentru acest obiect este necesar de utilizat pînă la finele anului curent.
Date:
19 Nov 2025, 08:54
Question's name:
Perioada de executie
Question:
Buna ziua, conform anuntului de participare termenii de executie pina la 20.12.2025 reiesind din faptul ca deschiderea licitatiei este pe 28 noiembrie chiar in aceeasi zi sa desemnati castigator si sa semanti contractul ca ulterior in urmatoarea zi compania sa se apuce de lucru raman 20 zile la dispozitie pentru executarea lucrarilor. CEEA CE NU ESTE REAL !!! 1.) O sa fie nevoie de zile suplimentare pentru ve3rificarea ofertelor si desemnarea castigator, ulterior sa nu apara contestatii, pina de inregistreaza contractul 2.) in luna decembrie pot fi conditii climaterice care nu vor permite demararea lucrarilor conform graficului de lucru initial stabilit. Clarificati aceasta situatie si specificati un termen anumit de zile/luni pentru executie (NU O DATA SIMPLA SPECIFICATA)
Answer (19 Nov 2025, 09:48):
Stimate OE termenul de executare a lucrărilor rămîne neschimbat, deoarece mijloacele bugetare alocate pentru acest obiect este necesar de utilizat pînă la finele anului curent.
Date:
19 Nov 2025, 09:18
Question's name:
Experiența similară
Question:
Demonstrarea experienţei operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că în anii 2023-2025 a finalizat 2 contracte ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare(identice) cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 200 % din valoarea estimativă a lotului (anexei 12, completat corespunzator) sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în anul 2025 să depășească de 2 ori valoarea estimativă. (anexa nr. 13, completat corespunzator). Se vor prezenta obligatoriu copiile proceselor verbale la terminarea lucrărilor (completate corespunzator, inclusiv anexe) confirmate prin semnătura electronică a ofertantului;
Stimată autoritatea contractantă, pentru a nu tergiversa procedura de achiziție, prin depunere unei contestații pe marginea documentației de atribuire vă rugăm să modificați cerința ilegală stabilită în anunțul de participare (pct. 16 subpct.13) față de experiența similară, după cum prevede art.22 (3) din Legea nr. 131/2015 : În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit; În cazul în care cerința nu va fi modificată, ne rezervăm dreptul de a contesta documentația de atribuire. O zi buna.
Answer (19 Nov 2025, 10:04):
Stimate OE, grupul de lucru a întocmit AP respectînd întocmai prevederile legale indicate de Dstre și anume Legea nr.131/2015 prevede că în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75%, iar grupul de lucru solicită prezentarea minim a 2 contracte a căror valoare cu TVA să fie mai mare de 1 580 000,0 lei fiecare și se va accepta contracte din anii 2021 și 2022. Sau să demonstrați că în anul 2025 dețineți contracte executate cu valoarea însumată mai mare de 1 580 000,0 lei. Considerăm că aceste condiții nu sînt ireale pentru foarte mulți operatori economici.
Date:
19 Nov 2025, 09:23
Question's name:
Experiența similară - intrebarea corectata
Question:
Demonstrarea experienţei operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că în anii 2023-2025 a finalizat 2 contracte ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare(identice) cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 200 % din valoarea estimativă a lotului (anexei 12, completat corespunzator) sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în anul 2025 să depășească de 2 ori valoarea estimativă. (anexa nr. 13, completat corespunzator). Se vor prezenta obligatoriu copiile proceselor verbale la terminarea lucrărilor (completate corespunzator, inclusiv anexe) confirmate prin semnătura electronică a ofertantului;
Stimată autoritatea contractantă, pentru a nu tergiversa procedura de achiziție, prin depunere unei contestații pe marginea documentației de atribuire vă rugăm să modificați cerința ilegală stabilită în anunțul de participare (pct. 16 subpct.11) față de experiența similară, după cum prevede art.22 (3) din Legea nr. 131/2015 : În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit; În cazul în care cerința nu va fi modificată, ne rezervăm dreptul de a contesta documentația de atribuire. O zi buna.
Answer (19 Nov 2025, 10:03):
Stimate OE, grupul de lucru a întocmit AP respectînd întocmai prevederile legale indicate de Dstre și anume Legea nr.131/2015 prevede că în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75%, iar grupul de lucru solicită prezentarea minim a 2 contracte a căror valoare cu TVA să fie mai mare de 1 580 000,0 lei fiecare și se va accepta contracte din anii 2021 și 2022. Sau să demonstrați că în anul 2025 dețineți contracte executate cu valoarea însumată mai mare de 1 580 000,0 lei. Considerăm că aceste condiții nu sînt ireale pentru foarte mulți operatori economici.
Date:
19 Nov 2025, 10:43
Question's name:
Răspuns (19 nov 2025, 09:48): Stimate OE termenul de executare a lucrărilor rămîne neschimbat, deoarece mijloacele bugetare alocate pentru acest obiect este necesar de utilizat pînă la finele anului curent.
Question:
Spuneti va rog in cazul in care noi propunem la oferta termenul 20.12.2025 dar dvs ne eliberati autorizatia de executia lucrarilor pe dat de 10.12.2025 Noi vom fi obligati sa executam in 10 zile ????? cine isi asuma in cazul in care conditiile climaterice nu permit executia lucrarilor ?
Answer (19 Nov 2025, 11:39):
Stimate OE vă informăm că documentele necesare demarării lucrărilor sînt pregătite și lucrările pot începe îndată cu semnarea contractului.
Date:
19 Nov 2025, 10:45
Question's name:
Răspuns (19 nov 2025, 10:04): Stimate OE, grupul de lucru a întocmit AP respectînd întocmai prevederile legale indicate de Dstre și anume Legea nr.131/2015 prevede că în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75%, iar grupul de lucru solicită prezentarea minim a 2 contracte a căror valoare cu TVA să fie mai mare de 1 580 000,0 lei fiecare și se va accepta contracte din anii 2021 și 2022. Sau să demonstrați că în anul 2025 dețineți contracte executate cu valoarea însumată mai mare de 1 580 000,0 lei. Considerăm că aceste condiții nu sînt ireale pentru foarte mulți operatori economici.
Question:
Vedeti dvs va contraziceti singuri si din raspunsul dvs ca aceste conditii sunt ireale . Raspunsul dvs " Considerăm că aceste condiții nu sînt ireale pentru foarte mulți operatori economici."
Answer (19 Nov 2025, 11:45):
Stimate OE, în art.22 (3) din Legea nr. 131/2015 este prevăzut doar plafonul minim a valorii contractelor și nu este prevăzut plafonul maxim. Repetat considerăm că condițiile impuse nu lizează drepturile concurenționale ale agenților economici cu performață de a participa la procedura de achiziție dată.
Date:
19 Nov 2025, 10:47
Question's name:
Clarificare
Question:
daca noi ne asumam si ofertam executia lucrarilor pina la data de 20.12.2025 atunci asumativa si spucificati clar la ce data se va incepe executia lucrarilor pentru obiectul dat ???
Answer (19 Nov 2025, 11:47):
Lucrările pot fi începute îndată după semnarea contractului, deoarece primăria este foarte cointeresată ca lucrările să fie executate operativ și calitativ.
Date:
19 Nov 2025, 12:25
Question's name:
Răspuns (19 nov 2025, 11:47): Lucrările pot fi începute îndată după semnarea contractului, deoarece primăria este foarte cointeresată ca lucrările să fie executate operativ și calitativ.
Question:
Care va fi data semnarii contractului ?
Answer (19 Nov 2025, 14:55):
În lipsa contestației pe data de 04.12.2025.
Date:
19 Nov 2025, 16:05
Question's name:
Răspuns (19 nov 2025, 14:55): În lipsa contestației pe data de 04.12.2025.
Question:
Ok, Raspundeti desfasurat si argumentat la urmatoarele 4 intrebari 1.) Deci dvs sunteti siguri ca la deschiderea ofertei pe data de 28.12.25 imediat veti decide si castigatorul licitatiei si o sa transmiteti decizia grupului de lucru, da ? 2.) La fel sunteti siguri ca nu o sa aveti nevoie sa solicitati clarificari suplimentare de la participantul clasat pe 1 loc referitor la documentatie sau argumentarea pretului care ulterior poate sa va remita raspuns in cel mult 2 zile asa cum este specificat la dvs in DUAE.
3.) Sa admitem ca in cel mai bun caz planificat de dvs se semneaza contractul pe data de 04.12.25 , raman practiic 10 zile lucratoare la dispozitie pentru executie, ceea ce incaodata mentionam e luna decembrie si nu putem ghici cu conditiile climaterice nu este real din punct de vedere tehnologic si al sigurantei executia la asemenea lucrari 4.) Si daca totusi vor fi ulterior contestatie atunci ce facem, daca neam asumat si am ofertat executia pina la 20.12.2025 ? cum veti proceda dvs ?
Answer (19 Nov 2025, 22:17):
Stimate OE, grupul de lucru nu impune pe nici agent economic să participe la procedura de achiziții și decizia de a prezenta oferta în condițiile expuse în AP vă aparține și sperăm că se identifica OE care va prezenta ofertă avantajoasă la condițiile solicitate.
Date:
19 Nov 2025, 16:07
Question's name:
!!!!!!!!!!!!!!!
Question:
Sau deja detineti o potentiala companie pe care o favorizati care deja este cu echipamentul gata procurat si doar astepta contractul de la dvs !?!?!?!?!?
Answer (19 Nov 2025, 22:22):
Stimate OE, grupul de lucru a organizat procedura de achiziții transparent conform prevederile legale, iar procesul de evaluare puteți să-l monitorizați pe SIA RSAP și Decizia de atribuire va fi plasată pe această platforrmă.
Date:
20 Nov 2025, 08:37
Question's name:
Răspuns (19 nov 2025, 22:17): Stimate OE, grupul de lucru nu impune pe nici agent economic să participe la procedura de achiziții și decizia de a prezenta oferta în condițiile expuse în AP vă aparține și sperăm că se identifica OE care va prezenta ofertă avantajoasă la condițiile solicitate.
Question:
Raspundeti la intrebarile puse , nu veniti cu raspunsuri formale si evazive!!! Raspundeti desfasurat si argumentat la urmatoarele 4 intrebari 1.) Deci dvs sunteti siguri ca la deschiderea ofertei pe data de 28.12.25 imediat veti decide si castigatorul licitatiei si o sa transmiteti decizia grupului de lucru, da ? 2.) La fel sunteti siguri ca nu o sa aveti nevoie sa solicitati clarificari suplimentare de la participantul clasat pe 1 loc referitor la documentatie sau argumentarea pretului care ulterior poate sa va remita raspuns in cel mult 2 zile asa cum este specificat la dvs in DUAE.
3.) Sa admitem ca in cel mai bun caz planificat de dvs se semneaza contractul pe data de 04.12.25 , raman practiic 10 zile lucratoare la dispozitie pentru executie, ceea ce incaodata mentionam e luna decembrie si nu putem ghici cu conditiile climaterice nu este real din punct de vedere tehnologic si al sigurantei executia la asemenea lucrari 4.) Si daca totusi vor fi ulterior contestatie atunci ce facem, daca neam asumat si am ofertat executia pina la 20.12.2025 ? cum veti proceda dvs ?
Answer (20 Nov 2025, 09:30):
Stimate OE la întrebarea dată noi deja am răspuns.
Date:
20 Nov 2025, 08:41
Question's name:
Răspuns (19 nov 2025, 22:17): Stimate OE, grupul de lucru nu impune pe nici agent economic să participe la procedura de achiziții și decizia de a prezenta oferta în condițiile expuse în AP vă aparține și sperăm că se identifica OE care va prezenta ofertă avantajoasă la condițiile solicitate.
Question:
Dvs nu impuneti dar limitati accesul participantilor de exemplu experienta 2 contrata ca fiecare sa depaseasca 200% valoarea estimata, daca tetinem un contract care depaseste cu 400 % valoarea estimata si unul care este aproximativ cat e valoarea licitatiei date, deci din punct de vedere al regulilor dvs noi nu suntem eligibili si asta deranjeaza. Dvs ne limitati dreptul la participare Rugam sa revizuiti conditiile solicitate
Answer (20 Nov 2025, 09:31):
Stimate OE anunțul de participare este întocmit în limita cadrului normativ prevăzut de Legea nr.131/2015.
Date:
20 Nov 2025, 10:46
Question's name:
Răspuns (20 nov 2025, 09:30): Stimate OE la întrebarea dată noi deja am răspuns.
Question:
Nu ati raspuns la intrebarile stipulate in intreabre. Dar ati scri un raspuns formal. Insistam sa raspundeti concret pe fiecare intrebare.!!!
Answer (20 Nov 2025, 15:32):
Mult stimate OE, grupul de lucru va activa operativ întru stabilirea ofertantului cîștigător care va propune ofertă avantajoasă și va accepta condițiile impuse în AP. Totodată sperăm la conlucrare cu viitorii ofertanți pentru a realiza cu succes proiectul dat.
Date:
20 Nov 2025, 16:31
Question's name:
Evitarea raspunsurilor clare si la subiect !!!
Question:
Stimata autoritate contractanta dvs ne obligati sa garantam executia unor lucrati pina la o anumita data, mai exact 20.12.2025 dar nu ne informati concret data inceperii lucrarilor. Specificati cocret termen de executie 20 zile, 30 zile , 40 zile.
Answer (20 Nov 2025, 20:23):
Stimate OE, repetat vă informăm că toată informația referitor la procedura de achizie dată este expusă în Anunțul de participare. Totodată vă informăm că Legea nr.131/2015 sînt stabilite drepturile potențialelor ofertanți referitor la AP publicat.
Date:
20 Nov 2025, 16:36
Question's name:
Clarificare
Question:
În formularul ofertei este necesar să indicăm termenul de execuție exprimat în zile/luni, precum și să prezentăm graficul de executare a lucrărilor. Vă rugăm să ne comunicați care este durata (numărul de zile sau luni) pe care trebuie să o includem în oferta noastră, pentru a asigura conformitatea cu cerințele procedurii.
Answer (20 Nov 2025, 20:23):
Stimate OE, repetat vă informăm că toată informația referitor la procedura de achizie dată este expusă în Anunțul de participare. Totodată vă informăm că Legea nr.131/2015 sînt stabilite drepturile potențialelor ofertanți referitor la AP publicat.
Date:
21 Nov 2025, 08:55
Question's name:
Răspuns (20 nov 2025, 20:23): Stimate OE, repetat vă informăm că toată informația referitor la procedura de achizie dată este expusă în Anunțul de participare. Totodată vă informăm că Legea nr.131/2015 sînt stabilite drepturile potențialelor ofertanți referitor la AP publicat.
Question:
Stimata autoritate contractanta solicitam incaodata sa nu remiteti raspunsuri formale si evazive dar concret la intrebarile depuse. Ceea ce este mentionat in anunt este clar, dar pentru ce este aceasta obtiune a clarificarilor pe platforma ?? ca sa raspundeti la neclaritatile operatorilor economici ceea ce rugam sa respectati. Multumim si haideti o atarnare mai serioasa!!!
Answer (21 Nov 2025, 09:46):
Stmate OE, grupul de lucru înțelege îngrijorarea Dstre referitor la termenul de execuție restrîns, dar vă informăm că inițierea tîrzie a procedurii de achiziție s-a produs din cauza unor factori obiectivi ce ține de proiectare. Totodată grupul de lucru în procesul de atribuire a contractului speră în conlucrare operativă și sinceră a ofertanților, pentru a identifica oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pentru a asigura utilizarea eficientă a banilor publici.
Date:
21 Nov 2025, 08:59
Question's name:
Răspuns (20 nov 2025, 20:23): Stimate OE, repetat vă informăm că toată informația referitor la procedura de achizie dată este expusă în Anunțul de participare. Totodată vă informăm că Legea nr.131/2015 sînt stabilite drepturile potențialelor ofertanți referitor la AP publicat.
Question:
Totuși, menționăm respectuos că mesajul remis nu răspunde în mod concret întrebărilor adresate în cadrul solicitării de clarificări. Conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 33 alin. (2) și art. 23 alin. (1), Autoritatea Contractantă are obligația de a furniza clarificări precise și complete asupra cerințelor din documentația de atribuire, astfel încât ofertanții să poată elabora o ofertă conformă și competitivă. Trimiterea generală la Anunțul de participare, fără a oferi detalii suplimentare la întrebările formulate, nu constituie o clarificare în sensul legii și poate afecta transparența și egalitatea de tratament în procedură. În acest sens, reiterăm rugămintea de a ne prezenta răspunsuri concrete la întrebările înaintate, pentru a asigura respectarea principiilor prevăzute de legislație și buna desfășurare a procedurii.
Answer (21 Nov 2025, 09:47):
Stmate OE, grupul de lucru înțelege îngrijorarea Dstre referitor la termenul de execuție restrîns, dar vă informăm că inițierea tîrzie a procedurii de achiziție s-a produs din cauza unor factori obiectivi ce ține de proiectare. Totodată grupul de lucru în procesul de atribuire a contractului speră în conlucrare operativă și sinceră a ofertanților, pentru a identifica oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pentru a asigura utilizarea eficientă a banilor publici.
Date:
21 Nov 2025, 11:05
Question's name:
Răspuns (21 nov 2025, 09:46): Stmate OE, grupul de lucru înțelege îngrijorarea Dstre referitor la termenul de execuție restrîns, dar vă informăm că inițierea tîrzie a procedurii de achiziție s-a produs din cauza unor factori obiectivi ce ține de proiectare. Totodată grupul de lucru în procesul de atribuire a contractului speră în conlucrare operativă și sinceră a ofertanților, pentru a identifica oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pentru a asigura utilizarea eficientă a banilor publici.
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru, Totuși, ținem să menționăm că operatorii economici nu poartă responsabilitatea pentru faptul că procedura de achiziție a fost publicată mai tîrziu decît era planificat. Întîrzierile survenite la etapa de proiectare sau la alte etape interne ale autorității contractante nu pot și nu trebuie să fie transferate asupra ofertanților prin reducerea nejustificată a termenelor de execuție. În condițiile în care se solicită executarea unor lucrări complexe într-un termen restrîns și cu resurse limitate, devine evident că responsabilitatea pentru gestionarea timpului revine exclusiv autorității contractante. Operatorii economici sunt obligați să respecte legislația și realitățile tehnice ale execuției lucrărilor, iar impunerea unor termene insuficiente poate afecta calitatea, siguranța și conformitatea lucrărilor. Rugăm respectuos ca termenul de execuție să fie stabilit în mod realist, obiectiv și conform volumului real de lucrări, astfel încît să permita participarea concurențială și să asigure un rezultat corect, durabil și eficient pentru investiția publică. în oferta noastră câte zile de execuţie să specificăm ?
Answer (21 Nov 2025, 16:07):
Stimați potențiali ofertanți, grupul de lucru împreună cu administrația primăriei a decis modificarea termenului de executare a lucărilor pînă la 25.12.2025.
Date:
21 Nov 2025, 11:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punctul 16 subpunctul 10 dvs solicitati Grafic de executare a lucrărilor (anexa nr.10) Completat și confirmat prin semnătura electronică Pentru a completa graficul corect avem nevoie de date exacte cate zile/lună sunt preconizate pentru execuţia acestei lucrări ?
Answer (21 Nov 2025, 16:08):
Stimați potențiali ofertanți, grupul de lucru împreună cu administrația primăriei a decis modificarea termenului de executare a lucărilor pînă la 25.12.2025.
Date:
21 Nov 2025, 12:46
Question's name:
Corpuri de iluminat 30-50W
Question:
Stimata AC, stimate Proiectant. Rugam sa ne clarificati - in baza la ce calcule si normative a fost ales corpul de iluminat de 30 sau 50W? IN proiect se prevad corpuri de 30W cu eficient aminimta de 130lm/W, sau minim 4000 lm (aparent ok) precum si corpuri de 50W cu eficienta de 130 lm/w dar si 5000-6000 lm. Apoi care din valori sunt corecte. De unde cunoasteti ca corpul de iluminat indicat va emite suficienta lumina pentur a asigura securitatea în trafic a cetatenilor si mijloacelor de transport.?
Answer (21 Nov 2025, 20:42):
Proiectantul a informat, că alegerea corpului de iluminat s-a efectuat în corespundere cu prevedile din tabelele 14 și 15 din NCM C.04.02:2017
Date:
21 Nov 2025, 16:09
Question's name:
Stimate OE, grupul de lucru a întocmit AP respectînd întocmai prevederile legale indicate de Dstre și anume Legea nr.131/2015 prevede că în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75%, iar grupul de lucru solicită prezentarea minim a 2 contracte a căror valoare cu TVA să fie mai mare de 1 580 000,0 lei fiecare și se va accepta contracte din anii 2021 și 2022. Sau să demonstrați că în anul 2025 dețineți contracte executate cu valoarea însumată mai mare de 1 580 000,0 lei. Considerăm că aceste condiții nu sînt ireale pentru foarte mulți operatori economici.
Question:
Buna ziua, stimata AC vreau sa clarifiacti reiesind din raspunsul atasat de dvs noi OE trebuie sa prezentam ca experiente 2 contracte cu lucrari similare care fiecare contract sa detine valoare de minim 1 580 000,0 lei sau ambele contracte prezentate sa adune aceasta suma ? mersi!
Answer (21 Nov 2025, 20:46):
2 contracte cu valoare mai mare de 158000 lei fiecare executate în anii 2021-2025 sau
contractele executate în anul 2025 trebuie să depăsească suma de 1580000,0 lei,
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK