Public procurement
21509794
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
1
Enquiry period
with 17.11.2025 14:07
to 20.11.2025 14:00
to 20.11.2025 14:00
2
Bidding period
with 20.11.2025 14:00
to 24.11.2025 14:00
to 24.11.2025 14:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
150 000 MDL
Period of clarifications:
17 Nov 2025, 14:07 - 20 Nov 2025, 14:00
Submission of proposals:
20 Nov 2025, 14:00 - 24 Nov 2025, 14:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Nov 2025, 13:54
Date modified
18 Nov 2025, 14:02
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21509794
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Contract period
1 Dec 2025 14:05 - 30 Dec 2026 14:05
List of positions
1)
Title
1.1. Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane – modul evidență date, administrare personal 5 licențe 1. Livrarea și instalarea configurației localizate. 2. Evidenţa datelor personale: – Înregistrarea și monitorizarea în baza de date a informațiilor personale de bază ale angajaților; – Încărcarea fotografiilor angajaților; – Anexarea fișierelor scanate; – Sistem de rapoarte care permite clasificarea angajaților după criterii personalizate. 3. Evidența și modificarea statelor de personal, cu posibilitatea exportării documentului tipizat; 4. Evidenţa mișcării cadrelor: – Înregistrarea angajaților, formarea contractelor de muncă (model tipizat) și generarea ordinelor de angajare; – Evidența cumulului și cumulării de funcții, cu generarea documentelor respective; – Înregistrarea transferurilor salariaților și formarea documentelor aferente (ordin, acord); – Înregistrarea concedierilor și formarea ordinelor respective; – Posibilitatea generării rapoartelor privind mișcarea cadrelor. 5. Concedii: – Evidenţa tuturor tipurilor de concediu (anual, medical, social, suplimentar etc.); – Evidența cotei de absență (zile utilizate/zile rămase); – Planificarea concediilor; – Generarea ordinelor de concediu; – Crearea de rapoarte specifice privind evidența concediilor. 6. Evidența instruirii personalului (înregistrare date per angajat, ore, cursuri, generare rapoarte).
CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
1.2. Soluție de digitalizare – modul salarizare 3 licențe + 40 licențe acces ponțatori Licențe 1. Livrarea și instalarea configurației localizate. 2. Pontaj: – Evidența prezenței angajaților la locul de muncă; – Import automat de date de la turnichet; –Monitorizarea absențelor și motivelor acestora; – Generarea documentelor de evidență; – Analiza statisticii timpului de lucru; – Evidența calendarului anual și a clasificatorului tipurilor de timp de muncă; – Rapoarte specifice; – Import de date din platforme online. 3. Calcularea salariilor și a reținerilor: – Configurarea tipurilor de plată (salarizare, sporuri, ore suplimentare, concedii, prime, deplasări etc.); – Configurarea tipurilor de rețineri (asigurări sociale, impozite, cotizații sindicale, titluri executorii etc.); – Calcularea corectărilor salariale și generarea de rapoarte specifice. 4. Achitarea salariilor și avansurilor: – Efectuarea plăților și generarea borderourilor; – Crearea și exportul fișierelor pentru instituțiile financiare; – Determinarea și achitarea avansului salarial; – Generarea rapoartelor specifice. 5. Evidența resurselor umane: – Înregistrarea modificărilor de cadre, eliberări din funcții, scutiri personale etc. 6. Evidența salariilor: – Fișa de pontaj zilnică; – Calcularea salariului conform pontajului; – Calcularea concediilor și a foilor de boală (bază 3/12 luni); – Calcularea impozitelor și reținerilor (calcul direct și invers). 7. Crearea de rapoarte reglementate: – Fiscale (IPC21, IALS21, IRM19 etc.); – Statistice (AM, FORPRO, LM, M1, M2, M3 etc.).
CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 43.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
1.3. Servicii de instruire a utilizatorilor 1 lună Instruirea utilizatorilor finali privind utilizarea modulelor implementate, elaborarea ghidurilor de utilizare și asigurarea suportului inițial post-implementare.
CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Luna
4)
Title
1.4. Adaptarea programului la necesitățile specifice ale instituției 2 luni Personalizarea rapoartelor, template-urilor documentelor și ajustarea modulelor conform cerințelor interne TRM.
CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Luna
5)
Title
1.5. Pachet de deservire tehnică (mentenanță anuală) 12 luni Asigurarea adaptării sistemului conform modificărilor legislative, suport tehnic continuu, actualizări periodice și optimizarea modulelor existente conform cerințelor instituției.
CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
17.11.25 14:07
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
Bidding Documents
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
17.11.25 14:07
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Wizcontabil
Normalized price:
145 000 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
duaewizcontabilsrlsemnat.pdf
ID: 1b7fbd8b-2394-4013-a512-5bc8578a6b65
Eligibility documents
Date of download:
20.11.25 19:42
Opening date:
24.11.25 14:00
formularșisituațiifinanciaredocx-2-4-6semnat.pdf
ID: 02c9dfdc-845f-42a7-83f6-e0153af6a92c
x_technicalDocuments
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-1semnat.pdf
ID: 09fc08ef-04d1-43ee-99ed-0a70999b469b
Financial proposal
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-10semnat.pdf
ID: 19f49baf-5ca4-4acb-8745-3fab0b0337fe
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
formularșisituațiifinanciaredocx-2-2-3semnat.pdf
ID: 2035ba8d-00e0-4bbb-9340-0c839b16a2b5
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
certificat-contbancarsemnat.pdf
ID: 325f2aab-f6bb-4dc8-87ae-1db9612be4ae
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:42
Opening date:
24.11.25 14:15
formularșisituațiifinanciaredocx-2-1semnat.pdf
ID: 462ba3d9-cfff-4188-9aa3-389c7f26b226
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
situaȚiilefinanciare2024semnat.pdf
ID: 627d6cf9-94fe-4da7-bc5b-2c2debdc0df0
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-11-14semnat.pdf
ID: 9dfd11a3-b282-435a-963b-1f9f645926d6
x_technicalDocuments
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: b0354817-f763-4f6a-99c7-c8143becada1
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:42
Opening date:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-15-16semnat.pdf
ID: c8d5fbb2-94ee-4339-8578-faaa8d593baf
Financial proposal
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-3-9semnat.pdf
ID: cb4730c7-45db-4830-9c43-13706985b16d
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-2semnat.pdf
ID: dbbfda1b-7c75-4225-973f-4ecf2f1123f4
Qualification documents
Date of download:
20.11.25 19:43
Opening date:
24.11.25 14:15
The history of the auction
View auction
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Date:
18 Nov 2025, 14:02
Question's name:
Preț cu TVA
Question:
Prețul menționat de 150,000 lei este cu TVA sau fără?
Mulțumesc!
Answer (18 Nov 2025, 14:06):
Buna ziua, prețul indicat este fără TVA.
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Date:
18 Nov 2025, 20:53
Question's name:
Portofoliu de clienți
Question:
Portofoliul de clienți este obligatoriu să fie prezentat aparte? Sau ar putea fi considerat parte din Anexa nr. 12 pentru ca ar conține aceeași informație?
Mulțumesc!
Answer (20 Nov 2025, 08:20):
Buna ziua, da.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK