1
Enquiry period
with 12.11.2025 18:13
to 24.11.2025 09:00
2
Bidding period
with 24.11.2025 09:00
to 28.11.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 400 000 MDL
Period of clarifications: 12 Nov 2025, 18:13 - 24 Nov 2025, 9:00
Submission of proposals: 24 Nov 2025, 9:00 - 28 Nov 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de cazare și alimentare pentru participanții la Programul DOR de Tradiţii, ediția II în perioada 24-29 decembrie 2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Alina Lisii
Contact phone
0(22)250326
Purchase data
Date created
12 Nov 2025, 17:42
Date modified
14 Nov 2025, 11:48
Estimated value (without VAT)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21508195
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Contract period
30 Nov 2025 17:51 - 31 Dec 2025 17:51
List of positions
1)
Title
Servicii de cazare și alimentare pentru participanții la Programul DOR de Tradiţii, ediția II CPV: 55200000-2 - Camping sites and other non-hotel accommodation
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae_dor de traditii.docx
Bidding Documents
-
12.11.25 18:13
ds_dor de iarna 2025.docx
Bidding Documents
-
13.11.25 16:39
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
13.11.25 16:39
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

“LUNIMAR PRIM”

Normalized price: 437 421,29 MDL
Status: Winner
Reason: În urma examinării și evaluării ofertei înregistrate în SIA RSAP „MTender”, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit și cu principiile de atribuire a contractelor de achiziții publice, prevăzute la art. 72 lit. a), b) și c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Grupul de lucru pentru achiziții a adoptat Decizia nr. 22 din 1.12.2025, prin care a dispus atribuirea contractului de achiziție publică pentru „Servicii de cazare și alimentare pentru Programul DOR de Tradiţii, ediția II, 24–29 decembrie 2025, operatorului economic „LUNIMAR PRIM” S.R.L., cu valoarea financiară de 437421,29 lei (fără TVA), echivalentul a 478 230,00 lei (inclusiv TVA).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications