Select the type of procedure
Commercial procurement
21508160
1
Enquiry period
with
12.11.2025 16:23
to 17.11.2025 10:00
to 17.11.2025 10:00
2
Bidding period
with
17.11.2025 10:00
to 23.11.2025 10:00
to 23.11.2025 10:00
3
Auction
with
24.11.2025 14:00
to 24.11.2025 14:09
to 24.11.2025 14:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
700 000 MDL
Period of clarifications:
12 Nov 2025, 16:23 - 17 Nov 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Nov 2025, 10:00 - 23 Nov 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea serviciilor de spălare și curățare ecologică a textilelor și altor articole de uz instituțional pentru anul 2026, inclusiv cu asigurarea de către furnizor a unui set de lengerie suplimentar ( de schimb).
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Toma Ciorba 5
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Nov 2025, 16:23
Date modified
13 Nov 2025, 10:12
Achizitii.md ID
21508160
MTender ID
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
3. duae - servicii de spălare 2026.signed.pdf
3. duae - servicii de spălare 2026.signed.pdf
Bidding Documents
-
12.11.25 16:23
4. documentația standart_ - spalatorie 2025.signed.pdf
4. documentația standart_ - spalatorie 2025.signed.pdf
Bidding Documents
-
12.11.25 16:23
1. anunt de participare 2026.signed.pdf
1. anunt de participare 2026.signed.pdf
Bidding Documents
-
12.11.25 16:23
2 caiet de sarcini servicii spălare 2026.signed.pdf
2 caiet de sarcini servicii spălare 2026.signed.pdf
Bidding Documents
-
12.11.25 16:23
Date:
13 Nov 2025, 10:12
Question's name:
Clarificare privind cantitățile lenjeriei în chirie
Question:
Stimată comisie,
Vă rugăm să ne oferiți o clarificare privind cantitățile exacte sau estimative ale lenjeriei necesare în chirie pentru prestarea serviciilor solicitate în cadrul procedurii de achiziție.
Mai exact, vă rugăm să indicați:
Câte complete/seturi de lenjerie sunt necesare pentru instituție (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearceafuri, , prosoape etc.);Aceste informații sunt esențiale pentru ca operatorul economic să poată estima corect costurile și resursele necesare pentru executarea contractului, asigurând o ofertă realistă și competitivă.
Dacă este posibil, să specificați numărul total de paturi/locuri pentru care se solicită lenjerie în chirie, pentru o evaluare corectă a necesarului;
Answer (13 Nov 2025, 10:41):
Bună ziua.
Instituția medicală dispune de 155 de paturi funcționale.
Pentru asigurarea continuității și igienei serviciilor este necesar să fie prevăzute cel puțin două seturi complete de lengerie pentru fiecare pat (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearșafuri ).
Astfel, cantitatea totală estimată constitue 350-400 seturi complete de lengerie.
De asemenea, este necesar o cantitate de aproximativ100-120 de prosoape și 100 - 200 de scutece (bumbac) pentru utilizarea curentă.
O zi bună să aveți!
Date:
13 Nov 2025, 10:33
Question's name:
Clarificare privind condiția de livrare și recepționare a lenjeriei zilnic 8:00-14:00
Question:
Această condiție de livrare și recepționare se aplică și în zilele de sâmbătă și duminică, adică zilnic, inclusiv în weekend?Dacă da, vă rugăm să confirmați că instituția are o necesitate reală de colectare și livrare de 7 zile din 7, și să precizați care este justificarea tehnico-organizatorică pentru această cerință.Menționăm că livrările zilnice, inclusiv în weekend,presupun costuri suplimentare de transport, personal și logistică, ceea ce afectează semnificativ prețul serviciului. Prin urmare, este important ca operatorii economici să înțeleagă dacă această cerință este obligatorie sau poate fi ajustată în funcție de necesitățile reale ale instituției (de exemplu,livrări doar în zilele lucrătoare).
Answer (13 Nov 2025, 11:51):
Bună ziua.
Condiția menționată în documentația de atribuire are scopul de a asigura continuitatea serviciilor medicale și igienico-sanitare, respectiv menținerea unui nivel constant de curățenie și siguranță epidemiologică în cadrul instituției medico-sanitare publice.
Totuși, după analiza internă a fluxurilor de activitate, a volumului de pacienți și a capacităților proprii de depozitare temporară a lengeriei curate și murdare, instituția constată că NU este necesară colectarea și livrarea zilnică (7 zile din 7).
Astfel, necesitatea reală a instituției este de a asigura preluarea și livrarea lengeriei de două ori pe săptămână, în baza unui grafic prestabilit și coordonat cu furnizorul selectat, în limitele programului de lucru al instituției (luni/marți și joi/vineri, intervalul 8:00–14:00).
Prin urmare, cerința de livrare zilnică nu este una obligatorie, ci a fost formulată pentru a garanta disponibilitatea furnizorului de a interveni operativ, în cazuri excepționale (de exemplu, creșterea bruscă a numărului de pacienți, secții cu risc epidemiologic sporit etc.).
În condiții normale de funcționare, livrările se vor efectua de două ori pe săptămână, în zilele lucrătoare, cu posibilitatea de suplimentare punctuală doar la solicitarea expresă a instituției, atunci când situația operativă o impune.
Această abordare asigură un echilibru între eficiența economică a serviciului (optimizând costurile de transport și logistică) și menținerea standardelor de igienă impuse de reglementările sanitare.
O zi bună să aveți!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK