Public procurement
21507808
Servicii de instruire
1
Enquiry period
with 12.11.2025 11:08
to 14.11.2025 11:30
to 14.11.2025 11:30
2
Bidding period
with 14.11.2025 11:30
to 19.11.2025 10:00
to 19.11.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
195 000 MDL
Period of clarifications:
12 Nov 2025, 11:08 - 14 Nov 2025, 11:30
Submission of proposals:
14 Nov 2025, 11:30 - 19 Nov 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de instruire în domeniul utilizării și verificării aparatelor de cântărit în mers a autovehiculelor și celor staționare
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
13 Nov 2025, 14:36
Estimated value (without VAT)
195 000 MDL
Achizitii.md ID
21507808
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Contract period
28 Nov 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
I.S. "Centrul de Metrologie Aplicata si Certificare"
Normalized price:
124 800 MDL
Status:
Cancelled
În urma examinării documentelor aferente procedurii de achiziție de valoare mică privind servicii de instruire în domeniul utilizării și verificării aparatelor de cântărit în mers a autovehiculelor și celor staționare, precum și a evoluțiilor intervenite ulterior finalizării procesului de evaluare și emiterii deciziei de atribuire, se constată următoarele:
Serviciul Vamal a inițiat procedura în vederea instruirii funcționarilor vamali responsabili de operarea echipamentelor de cântărire în mers și staționare, care urmau să fie preluate în gestiune. După finalizarea procedurii și desemnarea ofertantului câștigător, Serviciul Vamal a fost informat că preluarea acestor echipamente nu va mai avea loc, ca urmare a modificării priorităților operaționale și a reevaluării necesităților instituției.
Această schimbare obiectivă și esențială a circumstanțelor inițiale determină dispariția necesității reale a achiziției, întrucât serviciile de instruire nu mai pot fi utilizate și nu își mai ating scopul pentru care au fost solicitate. În lipsa echipamentelor ce urmau a fi operate, instruirea funcționarilor vamali devine lipsită de utilitate practică, iar continuarea procedurii ar conduce la angajarea unor cheltuieli publice nejustificate.
Având în vedere principiile privind utilizarea eficientă a banilor publici, precum și obligația autorității contractante de a achiziționa numai bunuri și servicii strict necesare și efectiv utilizabile, se impune anularea deciziei de atribuire nr. 45 din 20.11.2025.
02.12.25 16:02
Reason: În urma examinării documentelor aferente procedurii de achiziție de valoare mică privind servicii de instruire în domeniul utilizării și verificării aparatelor de cântărit în mers a autovehiculelor și celor staționare, precum și a evoluțiilor intervenite ulterior finalizării procesului de evaluare și emiterii deciziei de atribuire, se constată următoarele:
Serviciul Vamal a inițiat procedura în vederea instruirii funcționarilor vamali responsabili de operarea echipamentelor de cântărire în mers și staționare, care urmau să fie preluate în gestiune. După finalizarea procedurii și desemnarea ofertantului câștigător, Serviciul Vamal a fost informat că preluarea acestor echipamente nu va mai avea loc, ca urmare a modificării priorităților operaționale și a reevaluării necesităților instituției.
Această schimbare obiectivă și esențială a circumstanțelor inițiale determină dispariția necesității reale a achiziției, întrucât serviciile de instruire nu mai pot fi utilizate și nu își mai ating scopul pentru care au fost solicitate. În lipsa echipamentelor ce urmau a fi operate, instruirea funcționarilor vamali devine lipsită de utilitate practică, iar continuarea procedurii ar conduce la angajarea unor cheltuieli publice nejustificate.
Având în vedere principiile privind utilizarea eficientă a banilor publici, precum și obligația autorității contractante de a achiziționa numai bunuri și servicii strict necesare și efectiv utilizabile, se impune anularea deciziei de atribuire nr. 45 din 20.11.2025.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
informatii generale despre ofertant.signed.pdf
informatii generale despre ofertant.signed.pdf
ID: 1a8658aa-72e6-49fb-8021-1035eff394ac
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 14:00
Opening date:
19.11.25 10:00
certificatul de calificare a formatorului.signed.pdf
certificatul de calificare a formatorului.signed.pdf
ID: 1f64438f-280a-4cd7-9097-a00e2ea7334d
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 14:00
Opening date:
19.11.25 10:00
certificat acreditare.signed.pdf
certificat acreditare.signed.pdf
ID: 6f92165e-e9c4-4965-91a3-ec7bc6d08a82
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 13:59
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 14:00
Opening date:
19.11.25 10:00
propunere financiară.signed.pdf
propunere financiară.signed.pdf
ID: 94a12527-4b1f-44f4-bda1-fcb633888d30
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 14:01
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 14:00
Opening date:
19.11.25 10:00
declaratie eligibilitate.signed.pdf
declaratie eligibilitate.signed.pdf
ID: ccfca8f7-1262-4167-b9f5-1985ee8233f2
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 14:00
Opening date:
19.11.25 10:00
2
Participant(s) name(s):
ALEX S&E
Normalized price:
195 000 MDL
Status:
Cancelled
Preventiv pentru evaluare
19.11.25 10:05
Reason: Preventiv pentru evaluare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.11.25 15:47
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.11.25 15:47
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.11.25 15:47
Opening date:
19.11.25 10:00
certificat nr. 1256.signed.pdf
certificat nr. 1256.signed.pdf
ID: 83ec26e1-717d-4b2e-9bc3-ee46e8ce26e5
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.11.25 16:22
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.11.25 15:47
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.11.25 15:47
Opening date:
19.11.25 10:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.11.25 15:47
Opening date:
19.11.25 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK