Select the type of procedure
Commercial procurement
21506257
1
Enquiry period
with
07.11.2025 17:31
to 12.11.2025 15:15
to 12.11.2025 15:15
2
Bidding period
with
12.11.2025 15:15
to 15.11.2025 15:15
to 15.11.2025 15:15
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
110 000 MDL
Period of clarifications:
7 Nov 2025, 17:31 - 12 Nov 2025, 15:15
Submission of proposals:
12 Nov 2025, 15:15 - 15 Nov 2025, 15:15
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse informative şi de promovare: materiale informative, materiale textile promoționale și materiale video
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Nov 2025, 17:31
Date modified
11 Nov 2025, 15:15
Achizitii.md ID
21506257
MTender ID
CPV
39290000-1 - Diverse accesorii de mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare_valoare mică (27).semnat.pdf
anunț de participare_valoare mică (27).semnat.pdf
Bidding Documents
-
7.11.25 17:31
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
Documents history
-
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
ID: 3e2b4595-ec9a-4e17-b087-7b39f20fd979
Bidding Documents
-
lot 2 caiet de sarcini textile.docx
ID: 3e2b4595-ec9a-4e17-b087-7b39f20fd979
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.11.25 08:35
Date:
8 Nov 2025, 10:09
Question's name:
Lotul nr. 2 - Materiale textile promoționale
Question:
Caiet de satcini pentru lotul dat este deteriorat
Answer (10 Nov 2025, 08:36):
Pentru a evita erori similare, a fost încărcată varianta PDF a documentului. Vă rugăm să verificați.
Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
10 Nov 2025, 16:21
Question's name:
Design
Question:
Buna ziua
Design-ul il elaboram noi sau il aveti deja gata?
Answer (10 Nov 2025, 16:42):
Vă rugăm să specificați la care lot se referă întrebarea dumneavoastră, pentru că în momentul de față nu este clar. Vă mulțumim anticipat!
Date:
10 Nov 2025, 20:22
Question's name:
clarificari
Question:
Buna ziua
In caietul de sarcini pentru lotul 1 la Afise si Insigne, este indicata destinatia pentru cabinete medicale, farmacii, scoli, primarii;
Livrarea o sa fie intr-o locatie sau la mai multe?
Answer (11 Nov 2025, 09:15):
Livrarea va fi efectuată la o singură adresă: or. Chișinău, strada Burebista 93.
Date:
10 Nov 2025, 20:24
Question's name:
Design
Question:
Design pentru materiale poligrafice: pliante, brosuri, afise, roll upuri trebuie sa elaboram noi?
Answer (11 Nov 2025, 09:16):
Conform caietului de sarcini anexat ,,Firma contractată este responsabilă de elaborarea conținutului, machetare, designul grafic, realizarea și tipărirea materialelor, inclusiv text, imagini, layout și elemente vizuale, toate supuse aprobării Unității de Coordonare a Screeningului de Col Uterin înainte de producție. Această prevedere se aplică tuturor materialelor incluse în prezentul caiet de sarcini, indiferent de format sau tip (pliante, broșuri, afișe, stickere, banere, carnete, insigne etc.).”
Date:
11 Nov 2025, 09:35
Question's name:
Insigna
Question:
Referitor la insigne, concretizati marime, anesati poza. Reesind din pret insigna nu poate fi din metal cu pin tip fluturas.
Answer (11 Nov 2025, 15:01):
Insigne, cerințe tehnice: material - aliaj metalic emailat, prindere pin tip fluturaș, finisaj lucios, dimensiuni 2 cm.
Date:
11 Nov 2025, 15:04
Question's name:
Insigne
Question:
Adaugati va rog poza pentru insigne.
Answer (11 Nov 2025, 15:16):
Pozele au fost adaugate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK