1
Enquiry period
with 07.11.2025 13:29
to 10.11.2025 14:00
2
Bidding period
with 10.11.2025 14:00
to 13.11.2025 14:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 286 909,40 MDL
Period of clarifications: 7 Nov 2025, 13:29 - 10 Nov 2025, 14:00
Submission of proposals: 10 Nov 2025, 14:00 - 13 Nov 2025, 14:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Reagenți și consumabile secția laborator pentru noiembrie-decembrie 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Derbeniov
Contact phone
+37322448
Purchase data
Date created
7 Nov 2025, 13:29
Date modified
7 Nov 2025, 13:45
Achizitii.md ID
21506068
CPV
33690000-3 - Diverse medicamente
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Nov 2025, 13:45
Question's name:
Licitația repetată
Question:
Bună ziua! Solicităm clarificări pentru ce a fost o procedură identică cu procedura care nu demule a avut loc și este în statut de evaluare - ocds-b3wdp1-MD-1761319099951?
Answer (10 Nov 2025, 12:14):
Conform deciziei grupului de lucru publicata pentru proceduraocds-b3wdp1-MD-1761319099951se anuleaza în temeiul art. 71 alin. (1) lit d) liniuța 7 Argumentare: ofertele propuse au o valoare ce depăşesc pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziţie publică desfăşurată
Reactive si consumabile pentru probe reumatice
Date:
10 Nov 2025, 12:24
Question's name:
ASLO
Question:
Bună ziua! Solicitați RF și CRP a cîte 100 teste. Solicităm respectuos să acceptați și ASLO a cîte 100 teste. Vă mulțumim anticipat!
Answer (10 Nov 2025, 13:58):
conform cerinței solicitate
Date:
10 Nov 2025, 12:39
Question's name:
Răspuns (10 nov 2025, 12:14):
Question:
1. Nu toți agenții economici au fost notificați oficial prin e-mail despre anularea tenderului – ocds-b3wdp1-MD-1761319099951. 2. Statutul tenderului – ocds-b3wdp1-MD-1761319099951 – în sistem este încă „Evaluare”, și nu „Anulat”. 3. În tenderul ocds-b3wdp1-MD-1761319099951, pentru fiecare lot există agenți economici care nu au depășit pragul admis de 30%. Ne puteți, vă rugăm, explica decizia grupului de lucru și motivul anulării tenderului? Vă rugăm să nu interpretați această întrebare într-un sens negativ – dorim doar să înțelegem clar motivele reale anulării licitației. Vă mulțumim anticipat!
Answer (10 Nov 2025, 13:39):
- la fiecare operator economic pe platforma a fost anexata decizia grupului de lucru,astfel a fost notificat fiecare în parte pe SIARSAP. - suma totală a procedurii a depăsit pragul de 300000,00 lei fără TVA constituind 320813,89 lei fără TVA . În conformitate cu legea 131 în temeiul art. 71 alin. (1) lit d) liniuța 7 Argumentare: ofertele propuse au o valoare ce depăşesc pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziţie publică desfăşurată
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.