Select the type of procedure
21505285
1
Enquiry period
with
06.11.2025 10:22
to 17.11.2025 10:00
to 17.11.2025 10:00
6 days left
2
Bidding period
with
17.11.2025 10:00
to 24.11.2025 10:00
to 24.11.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 321 666,67 MDL
Period of clarifications:
6 Nov 2025, 10:22 - 17 Nov 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Nov 2025, 10:00 - 24 Nov 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de programare şi de consultanţă software (Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Dacia bd. nr.58/C
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Nov 2025, 10:11
Date modified
6 Nov 2025, 10:36
Achizitii.md ID
21505285
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Budget: 1321666.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
6 Nov 2025, 10:36
Question's name:
Caietului de sarcini
Question:
Buna ziua, va rugam sa precizați in care anume din documentele anexate se regaseste Caietului de sarcini?
Answer (7 Nov 2025, 15:20):
Caietul de sarcini se regăsește în Anunțul de participare.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Date:
6 Nov 2025, 12:22
Question's name:
Precizari
Question:
numerele de serie a fiecarei pozitii reflectate din lista ?
start date si end date a supportului existent per fiecare echipament ?
Care este numarul Contract Number activ si actual a fiecarei pozitii reflectate din lista ?
start date si end date la subscriptii / licente ce sunt aparte sau in componenta echipamentelor ?
Sub ce Subscription ID sunt subscriptii / licente ce sunt aparte sau in componenta echipamentelor ?
Answer (7 Nov 2025, 15:22):
- Numerele de serie
Catalyst 2960-XR 48:
FDO2139B03X
FDO2139B08V
FDO2139B08T
FDO2139B093
FDO2139B04A
FDO2139B08N
Nexus 5672UP:
FOC2138R1FF
FOC2138R1G1
FOC2138R1G3
FOC2138R1FG
Cisco ISR4451:
wans:
FGL214381HS
FGL214381HU
FGL214381HT
FGL214381HV
inets:
FGL214381HQ
FGL214381HP
FGL214381HN
FGL214381HR
Cisco Firepower 2130:
JMX2143Y0RK
JMX2143Y0RE
JMX2143Y0RJ
JMX2143Y0RF
ISR1100 LTE:
FGL232113Y0
FGL2322101Z
FGL232113XZ
ISR 1100:
FGL231612Y3
- numarul Contract Number activ si actual a fiecarei pozitii reflectate din lista:
201134055
201135296
201138026
201138030
În ceea ce privește celelalte solicitări:
Autoritatea Contractantă nu deține sau nu poate furniza public informații detaliate a suportului existent. Avem un contract cu partenerul actual CISCO, ale cărui date nu le putem publica din motive evidente.
Se așteaptă ca participantul, în calitate de partener autorizat Cisco, să utilizeze numerele de serie și numerele de contract furnizate pentru a verifica starea exactă și data expirării suportului existent (prin accesarea platformei Cisco Partners sau a portalului Cisco Commerce Workspace) și pentru a calcula corespunzător costul prelungirii, asigurând o tranziție fără probleme.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Date:
6 Nov 2025, 12:24
Question's name:
Înlocuirea componentei defecte
Question:
aceasta inlocuire se solicita in baza supportului oferit de la producator? Sau de la partener ?
Intrebarea data se aliniaza la conditia de Service Contract de la producator ca pe teritoriul Moldovei nu exista centru logistic de support RMA al producatorului Cisco si nu poate sa ofere producatorul acest termen de inlocuire.
Answer (10 Nov 2025, 07:44):
Responsabilitatea Ofertantului: Deși serviciul de bază este suportul Producătorului, Ofertantul este obligat să garanteze îndeplinirea termenului contractual minim de "Următoarea Zi Calendaristică" (Next Calendar Day) pentru înlocuire.
• Acest lucru înseamnă că: Ofertantul trebuie să armonizeze condițiile contractului standard al Producătorului (SNTC-8X5XNBD, care, de obicei, înseamnă expediere în următoarea zi lucrătoare, nu neapărat livrare și instalare în următoarea zi calendaristică în locație) cu o soluție logistică proprie (de exemplu, stoc local) pentru a se asigura că termenul strict de 24 de ore / următoarea zi calendaristică este respectat pe teritoriul Moldovei.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Date:
6 Nov 2025, 12:24
Question's name:
termenul serviciilor de mentenanț
Question:
In solicitare nu este indicat termenul solicitat a acestor serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP ?
12 luni? 36 luni? 60 luni?
Este indicat numai Anexa nr.23 Termenul de livrare/prestare 12 luni, dar nu si termenul supportului solicitat.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Date:
6 Nov 2025, 12:26
Question's name:
subscriptii / licente
Question:
In solicitare, si anume in lista produselor se regasesc si subscriptii / licente, acele licente aparte ce sunt sau din componenta celor echipamente, la fel se solicita oferta?
Sau solicitarea data este numai pentru pozitiile de servicii support ? >> ?
Answer (7 Nov 2025, 15:24):
Da, oferta comercială trebuie să includă toate pozițiile enumerate în caietul de sarcini, nu doar serviciile de asistență.
Obiectul principal al cererii este asigurarea infrastructurii de asistență de la producător și reorganizarea/actualizarea contractului de asistență pentru componentele specificate mai jos.
Lista componentelor din caietul de sarcini include nu numai serviciile de asistență de bază (de exemplu, CON-SNT-W296X48F sau CON-SNT-ISR45XK9 ), ci și abonamente separate, licențe și actualizări de software (SWSS UPGRADES).
Exemple de licențe/abonamente care trebuie incluse:
SWSS UPGRADES (de exemplu, CON-ECMU-C1FPC292 sau CON-ECMU-ACPL100 ).
Licențe pentru amenințări și programe malware (de exemplu, L-FPR2130T-TM= ).
Licențe de utilizare Cisco AnyConnect Apex (de exemplu, L-AC-APX-LIC= și L-AC-APX-3Y-S2 ).
Toate pozițiile enumerate în lista detaliată, inclusiv serviciile de asistență (CON-SNT-...), actualizările SWSS (CON-ECMU-...) și alte licențe/abonamente (L-...), sunt obligatorii și trebuie incluse în ofertă în întregime.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Date:
6 Nov 2025, 12:27
Question's name:
module SFP
Question:
Sunt pozitii ce nu dispun de contractului de suport de la producător Cisco, ca exemplu module SFP , scopul reflectarii acestora in lista care este ?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK