Select the type of procedure
Commercial procurement
21504668
1
Enquiry period
with
04.11.2025 15:35
to 10.11.2025 09:30
to 10.11.2025 09:30
4 days left
2
Bidding period
with
10.11.2025 09:30
to 14.11.2025 09:30
to 14.11.2025 09:30
3
Auction
17.11.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
510 000 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2025, 15:35 - 10 Nov 2025, 9:30
Submission of proposals:
10 Nov 2025, 9:30 - 14 Nov 2025, 9:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de închiriere și spălare, dezinfecție, uscare, călcare a inventarului moale (lenjerie specifice instituțiilor medicale ) a anului 2026.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2025, 15:35
Date modified
4 Nov 2025, 17:18
Achizitii.md ID
21504668
MTender ID
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare (1).semnat.pdf
anunt de participare (1).semnat.pdf
Bidding Documents
anunt de participare
4.11.25 15:35
caiet de sarcini (2).semnat (1).pdf
caiet de sarcini (2).semnat (1).pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
4.11.25 15:35
Date:
4 Nov 2025, 17:18
Question's name:
Clarificare privind cantitățile lenjeriei în chirie
Question:
Vă rugăm să ne oferiți o clarificare detaliată privind cantitățile de lenjerie prevăzute pentru serviciul de închiriere (chirie), menționate în documentația de atribuire.
Solicităm să ne indicați:
Care este volumul exact sau estimativ al lenjeriei necesare pentru chirie – respectiv numărul de seturi/complecte (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearceafuri, prosoape .
Dacă instituția deține și lenjerie proprie, care urmează de asemenea să fie spălată și întreținută de operatorul economic în cadrul aceluiași contract;
În cazul în care există diferențiere între lenjeria proprie și cea închiriată, vă rugăm să precizați proporția estimativă între acestea.
Această informație este necesară pentru o calculare corectă a costurilor, deoarece operatorul economic trebuie să cunoască volumul total al serviciilor și cheltuielilor ce urmează a fi suportate pe durata executării contractului.
Vă rugăm respectuos să ne furnizați aceste clarificări, pentru a asigura o ofertă realistă, fundamentată și conformă cu necesitățile reale ale instituției.
Answer (5 Nov 2025, 08:55):
Bună ziua! Poziția 1 - lenjerie inchiriată, Poziția 2-5 - lenjerie proprie
Date:
5 Nov 2025, 10:26
Question's name:
Clarificare privind cantitățile lenjeriei în chirie
Question:
Vă rugăm să ne oferiți o clarificare privind cantitățile exacte sau estimative ale lenjeriei necesare în chirie pentru prestarea serviciilor solicitate în cadrul procedurii de achiziție.
Mai exact, vă rugăm să indicați:
Câte complete/seturi de lenjerie sunt necesare pentru instituție (cearceafuri de pat, fețe de pernă, cearceafuri de plapume ).Aceste informații sunt esențiale pentru ca operatorul economic să poată estima corect costurile și resursele necesare pentru executarea contractului, asigurând o ofertă realistă și competitivă.
Answer (5 Nov 2025, 13:22):
Bună ziua!
Lenjeria necesară în chirie 300 set (cearceafuri de pat, fețe de pernă, cearceafuri de plapume)
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK