Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.11.2025 14:38
to 14.11.2025 11:30
to 14.11.2025 11:30
2
Bidding period
with
14.11.2025 11:30
to 10.12.2025 11:00
to 10.12.2025 11:00
12 days left
3
Auction
11.12.2025 11:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
2 931 715 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2025, 14:38 - 14 Nov 2025, 11:30
Submission of proposals:
14 Nov 2025, 11:30 - 10 Dec 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Produse de papetărie pentru anul 2026
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2025, 14:38
Date modified
5 Nov 2025, 12:24
Achizitii.md ID
21504561
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
4.11.25 14:38
Date:
5 Nov 2025, 12:24
Question's name:
Lotul 12 Plicuri
Question:
Va rugam sa divizati pe pozitii lotul nr.12 Plicuri pentru a permite oricarui ofertant accesul egal la procedura de atribuire si nu trebuie sa aiba ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natura sa restringa concurenta intre operatorii economici.
Answer (10 Nov 2025, 11:54):
Plicurile sunt incluse într-un singur lot, deoarece reprezintă produse similare, cu aceeași destinație funcțională, deosebindu-se doar prin dimensiuni și forme. Autoritatea contractantă a inclus toate tipurile de plicuri într-un singur lot pentru a asigura monitorizarea eficiență a achiziției acestor bunuri, inclusiv la etapa de executare a contractului.
Pe piața furnizorilor acestor tipuri de bunuri există mai mulți operatori economici, care pot oferi toată lista de bunuri incluse în lot, astfel încît autoritatea contractantă nu consideră că, prin acțiunile sale cu referire la acest tip de bunuri, limitează concurența.
Date:
10 Nov 2025, 16:45
Question's name:
Lot 1 Hirtie A4
Question:
Exista un grafic de livrare, planificat pentru acest lot ? Sau poate puteti sa ne comunicati cum se fac comenzile de obicei ? in fiecare luna, o data la citeva luni ?
Answer (11 Nov 2025, 11:45):
Conform documentației de atribuire, livrarea bunurilor va fi efectuată în termen de până la 20 (douăzeci) de zile calendaristice din data solicitării scrise a Beneficiarului, cu transportul furnizorului, pe parcursul anului 2026.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK