Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.11.2025 13:30
to 10.11.2025 13:27
to 10.11.2025 13:27
3 days left
2
Bidding period
with
10.11.2025 13:27
to 21.11.2025 13:27
to 21.11.2025 13:27
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
505 000 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2025, 13:30 - 10 Nov 2025, 13:27
Submission of proposals:
10 Nov 2025, 13:27 - 21 Nov 2025, 13:27
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de reparare capitală a acoperișului la blocul tehnic cu 2 etaje la SCPDS Chișinău al Î.S. „Radiocomunicații” (Conform cerințelor Caietului de Sarcini)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Drumul Viilor, 28/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2025, 13:19
Date modified
4 Nov 2025, 14:04
Achizitii.md ID
21504559
MTender ID
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202511041326_CAIET_DE_SARCINI_REPARATIA_ACOPERIS_SEMNAT.pdf
Bidding Documents
Caiet de Sarcini
4.11.25 13:30
Date:
4 Nov 2025, 14:04
Question's name:
-
Question:
Publicati caietul de sarcini
Answer (5 Nov 2025, 07:43):
Bună ziua!
Date:
5 Nov 2025, 08:39
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
incarcati formularu 1
Answer (5 Nov 2025, 09:00):
Bună ziua! Mulțumim pentru mesaj. Rugăm respectuos să verificați documentele anexate. Caietul de Sarcini este deja atașat la procedura de achiziție publicată.
Date:
5 Nov 2025, 09:08
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Sunt indicate numa volume fara simboluri(coduri) la lucrari
Answer (5 Nov 2025, 09:56):
Bună ziua! În Caietul de Sarcini este indicat un calcul estimativ (volumul lucrărilor fără concretizarea codurilor), elaborat cu ajutorul softului specializat «WinCmeta». Ofertanții au posibilitatea de a inspecta vizual și tehnic acoperișul existent cu scopul de a identifica deteriorările și de a forma propunerea finală.
Date:
5 Nov 2025, 09:11
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Publicați caietul de sarcini elaborat de un divizier atestat , conform normelor și standardelor R.M.!!!
Answer (5 Nov 2025, 10:15):
Caietul de Sarcini a fost elaborat conform necesităților Î.S. ”RADIOCOMUNICAȚII” și legislației RM în vigoare. Rugăm respectuos să formulați o întrebare (sau mai multe întrebări) de calificare concretă.
Date:
5 Nov 2025, 09:58
Question's name:
Bună ziua! În Caietul de Sarcini este indicat un calcul estimativ (volumul lucrărilor fără concretizarea codurilor), elaborat cu ajutorul softului specializat «WinCmeta». Ofertanții au posibilitatea de a inspecta vizual și tehnic acoperișul existent cu scopul de a identifica deteriorările și de a forma propunerea finală.
Question:
Asa ceva nu este corect.
Publicați caietul de sarcini elaborat de un divizier atestat , conform normelor și standardelor R.M.!!!
Answer (5 Nov 2025, 10:18):
Caietul de Sarcini a fost elaborat conform necesităților, specificului întreprinderii și legislației RM în vigoare.
Date:
5 Nov 2025, 10:24
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Cititi legislatia RM si conformati legei achizitiilor publice
Answer (5 Nov 2025, 11:25):
Bună ziua! Î.S. RADIOCOMUNICAȚII se conformă cu prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020
Date:
5 Nov 2025, 10:28
Question's name:
Caiet
Question:
Eloborati caietu de sarcini conform devizului, ca fiecare ofertatnt care doreste sa participe sa fie in pozitii egale, nu poate fiecare ofertant sa vina cu devizu lui, cum o sa comoarati?
Answer (5 Nov 2025, 11:38):
Bună ziua! Mulțumim pentru mesaj. Conform prevederilor pct. 54 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020, Grupul de lucru are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Toți ofertantii, care doresc să participe, se află în condiții egale și pot concretiza orice întrebare la etapa de clarificare (fiind utilizată aceasta platformă, prin e-mail sau telefon de contact).
Date:
5 Nov 2025, 10:49
Question's name:
Lucrari
Question:
Voi intelegeti diferenta intre bunuri, servicii si lucrari? Oare nu vedeti ca ati publicat documentatie standard privind achizitionarea bunurilor/serviciilor? Sunt proceduri diferite, cu acte diferite. Anexa 22 si 23 este specifica pentru bunuri si servicii si nu pentru lucrari. Aveti mai sus o sumedenie de solicitari sa publicati caietul de sarcini normal, pentru lucrari, cu simboluri, norme, volume, in baza caruia noi sa putem elabora oferta. Oare nu este un indicator ca ceva nu faceti cum trebuie? NU va puteti consulta cu un specialist in achizitii normal?
Answer (5 Nov 2025, 11:49):
Bună ziua! Î.S. RADIOCOMUNICAȚII consideră că a elaborat un Caiet de Sarcini «Normal» (conform necesităților întreprinderii și legislației RM în vigoare), unde a asigurat ofertanților o informare completă, corectă și explicită referitor la procedura de achiziție publicată. Toți ofertantii, care doresc să participe, pot concretiza orice întrebare la etapa de clarificare (fiind utilizată aceasta platformă, prin e-mail sau telefon de contact).
Date:
5 Nov 2025, 11:44
Question's name:
Bună ziua! Mulțumim pentru mesaj. Conform prevederilor pct. 54 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020, Grupul de lucru are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Toți ofertantii, care doresc să participe, se află în condiții egale și pot concretiza orice întrebare la etapa de clarificare (fiind utilizată aceasta platformă, prin e-mail sau telefon de contact).
Question:
Nu suntem in conditii egale, deatita ca nimemi nu stie care pozitii sa utiluzeze la lucrari, si fiecare poate sa indice diferit
Answer (5 Nov 2025, 14:31):
Ofertanților li se dă posibilitatea de a inspecta vizual şi tehnic acoperişul existent pentru a identifica deteriorările (fisurile, zone cu infiltrații, uzura a materialelor, identificarea zonelor afectate, a punctelor de infiltrare şi a degradărilor stratului suport şi a structurii de susținere). După efectuarea inspecțiilor sus-menționate, fiecare Ofertant are posibilitatea și este în drept de a propune prețul final (cu includerea sau excluderea lucrărilor și materialelor necesare). Mulțumim pentru înțelegere!
Date:
5 Nov 2025, 14:34
Question's name:
Doc
Question:
Care intelgere, stimata autoritayea contractanta, chiar va bateti joc!!!
Answer (6 Nov 2025, 09:02):
Stimați Ofertanți! Dorim să vă informăm că astăzi (06.11.2025) Î.S. RADIOCOMUNICAȚII, cu scopul de a majora transparența procedurii de achiziţie (MTender ID: ocds-b3wdp1-MD-1762255142827) și de a asigura informarea corectă a ofertanților, a transmis spre publicare un DEVIZ (fără prețuri) pentru Reparația Capitală a Acoperișului. Documentul va fi publicat în cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK