1
Enquiry period
with 04.11.2025 12:33
to 07.11.2025 17:00
2 days left
2
Bidding period
with 07.11.2025 17:00
to 10.11.2025 17:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 80 000 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2025, 12:33 - 7 Nov 2025, 17:00
Submission of proposals: 7 Nov 2025, 17:00 - 10 Nov 2025, 17:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea serviciilor de audit financiar obligatoriu al situației financiare pentru anul 2024 în conformitate cu Standartele Națione. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art.4 pct.4 al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP AMT Buiucani constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete art.5 alin.3 din Legea contabilității și raportării financiare. Potrivit art.32 al Legii nr.287/2017, situațiile financiare pentru anul 2024 ale entităților mijlocii sunt supuse auditului obligatoriu în conformitate cu Legea privind auditul situațiilor financiare nr.271/2017, Standartelor Internaționale de Audit, Codul Etic. Astfel IMSP AMT Buiucani obligatoriu va efectua auditul situațiilor financiare, care va include particiarea entității de audit la inventarierea activelor și pasivelor, care se va desfășura pe parcursul trimestrului IV al perioadei de gestiune. Termenul de prestare a serviciului: 01.12.2025-15.04.2026 pentru perioada supusă auditului 01.01.2025-31.12.2025.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Stoicev
Contact phone
+37369895255
Purchase data
Date created
Date modified
4 Nov 2025, 12:33
Estimated value (without VAT)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21504539
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Contract period
1 Dec 2025 02:00 - 30 Apr 2026 03:00
List of positions
1)
Title
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2025 CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
anexele nr. 22, 23
Technical Specifications
specificatii tehnice si de pret
4.11.25 12:33
documentatia
Technical Specifications
anexa8, Declaratia
4.11.25 12:33
contract audit
Technical Specifications
contract model
4.11.25 12:33
asnunt de participare
Technical Specifications
anunt de participare
4.11.25 12:33
Question's name
Question
At the moment there are no questions to lot
Clarifications