1
Enquiry period
with 30.10.2025 10:52
to 10.11.2025 11:00
2
Bidding period
with 10.11.2025 11:00
to 24.11.2025 10:00
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 149 100 MDL
Period of clarifications: 30 Oct 2025, 10:52 - 10 Nov 2025, 11:00
Submission of proposals: 10 Nov 2025, 11:00 - 24 Nov 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

UMF A3 - unități multifuncționale (imprimare, copiere, scanare)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2049, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, sos. Balcani 7/E
Web site
---
The contact person
Full name
Lidia Garștea
Contact phone
+373-69676361
Purchase data
Date created
30 Oct 2025, 10:52
Date modified
30 Oct 2025, 12:20
Achizitii.md ID
21503062
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Draft contract bunuri.docx
Draft contract - special conditions
Draft contract bunuri
30.10.25 10:52
Formulare la Anunțul de participare nr.61 din 30.10.2025.docx
Bidding Documents
Formulare la Anunțul de participare nr.61 din 30.10.2025
30.10.25 10:52
Specificație tehnică „UMF”.pdf Specificație tehnică „UMF”.pdf
Technical Specifications
Specificație tehnică
30.10.25 10:52
Date:
30 Oct 2025, 12:20
Question's name:
Capacitatea Cartușelor
Question:
Stimate operator, ca și în licitația precedentă, specificațiile tehnice avantajează un anumit brand, de data aceasta prin stabilirea unui minim de imprimări la cartușe. Solicităm respectuos revizuirea acestui punct, sau permisiunea de a participa cu mai multe cartușe ce să satisfacă minimul indicat
Answer (31 Oct 2025, 10:32):
Stimate operator economic, Cerința privind numărul minim de imprimări per cartuș a fost stabilită în funcție de necesitățile operaționale ale Entității Contractante, pentru a asigura continuitatea și eficiența utilizării echipamentelor. Înlocuirea frecventă a cartușelor ar genera costuri suplimentare și riscuri de întrerupere a funcționării. Prin urmare, cerința rămâne nemodificată, iar ofertarea prin cumularea capacității mai multor cartușe nu se admite. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Date:
30 Oct 2025, 12:24
Question's name:
Grеutăți suportate
Question:
Conform caietului tehnic, este indicat ”Grеutăți suportate: Таvă multifuncțională: 52 - 300 gsm” Solicităm de a fi admise ofertele echipamentelor ce au un maxim a greutății suportate de 250 gsm
Answer (31 Oct 2025, 10:33):
Stimate operator economic, Intervalul de greutăți 52–300 gsm a fost stabilit în funcție de necesitățile operaționale ale Entității Contractante, pentru a asigura utilizarea unui spectru larg de suporturi, inclusiv hârtie groasă și formulare speciale. O limitare la 250 gsm nu ar acoperi integral scenariile de utilizare prevăzute. Prin urmare, solicitarea de admitere a echipamentelor cu limită maximă de 250 gsm nu poate fi acceptată. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.