1
Enquiry period
with 29.10.2025 13:09
to 03.11.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with 03.11.2025 10:00
to 07.11.2025 10:00
3
Auction
10.11.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 229 000 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2025, 13:09 - 3 Nov 2025, 10:00
Submission of proposals: 3 Nov 2025, 10:00 - 7 Nov 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Agende și calendare pentru anul 2026

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Stela Gutu
Contact phone
82-32-63
Purchase data
Date created
29 Oct 2025, 13:09
Date modified
30 Oct 2025, 13:23
Achizitii.md ID
21502688
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
30 Oct 2025, 13:23
Question's name:
Cliseul
Question:
Logoul este necesar sa fie aplicat pe coperta cu ajutorul cliseului, Intrebarea ar fi, cliseul il aveti? sau este necesar sa fie realizat de agentul economic desemnat cistigator?
Answer (30 Oct 2025, 13:26):
Buna ziua, Da logoul este aplicat cu ajutorul clișeului, autoritatea contrctantă nu dispune de el.
Date:
31 Oct 2025, 11:26
Question's name:
Agendele
Question:
se accepta oferta daca forzats nr.2 va avea harta Europei si informatia SFS va fi pe un sticher alb?
Answer (31 Oct 2025, 11:28):
Buna ziua, este un model aprobat de autoritatea contractantă, care va fi transmis operatorului cîștigător
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.