1
Enquiry period
with 29.10.2025 13:18
to 10.11.2025 11:00
2
Bidding period
with 10.11.2025 11:00
to 19.11.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 35 000 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2025, 13:18 - 10 Nov 2025, 11:00
Submission of proposals: 10 Nov 2025, 11:00 - 19 Nov 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
29 Oct 2025, 12:47
Date modified
29 Oct 2025, 13:18
Estimated value (without VAT)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21502677
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
30 Nov 2025 13:11 - 31 Jan 2026 13:18
List of positions
1)
Title
M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Vulcănești) CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
contract servicii.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
duae servicii cadastrale evaluare 6 loturi.doc
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
caiet de sarcini_evaluare_lot vi.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
caiet de sarcini_evaluare_lot v.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
caiet de sarcini_evaluare_lot iii.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
caiet de sarcini_evaluare_lot i.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
caiet de sarcini_evaluare_lot iv.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
caiet de sarcini_evaluare_lot ii.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 13:18
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CENTRUL DE EXPERTIZA INDEPENDENTA S.R.L

Normalized price: 29 750 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1761734885783 din 24.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1761734885783 din 19.11.2025 ce vizează achiziționarea serviciilor de evaluare în scopul determinării cuantumului despăgubirilor în procesul de expropriere a terenurilor pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor (6 loturi), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. la lotul 2 nu a fost depusă nici o ofertă, din care considerente se anulează conform Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015, art. 71 al. 1 lit. a. În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție pe fiecare lot în parte, grupul de lucru a constatat că operatorul economic ”CENTRUL DE EXPERTIZĂ INDEPENDENTĂ” S.R.L s-a clasat pe primul loc la toate 6 loturi fiind unicul participant la procedura de achiziție conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Cimișlia) - 81 812,50 lei (optzeci și unu mii opt sute doisprezece lei, 50 bani), fără TVA și 98 175,00 (nouăzeci și opt mii una sută șaptezeci și cinci lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 2: R14 – com. Cremenciug, com. Holoșnița, com. Iarova, com. Tătărăuca Veche, com. Bădiceni, sat. Rudi, sat. Șeptelici (raionul Soroca) și sat. Arionești, sat. Pocrovca (raionul Dondușeni) – 34 100,00 (treizeci și patru mii una sută lei, 00 bani) lei, fără TVA și 40 920,00 (patruzeci mii nouă sute douăzeci lei 00 bani) inclusiv TVA; Lot 3: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Vulcănești) – 29 750,00 (douăzeci și nouă mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 35 700,00 (treizeci și șapte mii șapte sute lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 4: Coridorul 8.1 și 8.2 G88 Cornești–Boghenii Noi–Năpădeni–M5 G86 G88–Dereneu–G85 – 38 750,00 (treizeci și opt mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 46 500,00 (patruzeci și șase mii cinci sutelei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 5: Coridorul nr. 24 G131 R35 – Bobocica – G132, G132 R35 – Baimaclia – Taraclia de Salcie – R32 (sectorul Tartaul – Baimaclia), G133 G132 – Tartaul – Gotești – R34 – 26 562,50 (douăzeci și șase mii cinci sute șaizeci și doi lei, 50 bani) lei, fără TVA și 31 875,00 (treizeci și una mii opt sute șaptezeci și cinci lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 6: Coridorul nr.5 G35 R14 – Țepilova – Vanțina – Căinarii Vechi, G33 R12 – Mândâc – Zgurița – Mărculești – R13 (sectorul Căinarii Vechi – Izvoare și sectorul Trifănești – R13), L163 Trifănești – Alexandrovca – Izvoare – 20 150,00 (douăzeci mii una sută cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 24 180,00 (douăzeci și patru mii una sută optzeci lei, 00 bani) inclusiv TVA; Ofertele conform loturilor corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie și anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de achiziţie. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications