Select the type of procedure
Commercial procurement
21502465
1
Enquiry period
with
29.10.2025 09:24
to 03.11.2025 13:00
to 03.11.2025 13:00
4 days left
2
Bidding period
with
03.11.2025 13:00
to 06.11.2025 13:00
to 06.11.2025 13:00
3
Auction
07.11.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
480 000 MDL
Period of clarifications:
29 Oct 2025, 9:24 - 3 Nov 2025, 13:00
Submission of proposals:
3 Nov 2025, 13:00 - 6 Nov 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de încheriere și spălare a lengeriei spitalicești pentru anul 2026
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4901, MOLDOVA, Glodeni, or.Glodeni, str. Moldova, 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Oct 2025, 9:24
Date modified
29 Oct 2025, 14:34
Achizitii.md ID
21502465
MTender ID
CPV
98310000-9 - Servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de încheriere și spălare a lengeriei spitalicești pentru anul 2026
Budget: 480000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare scanat.pdf
anunț de participare scanat.pdf
Bidding Documents
-Anunț de participare
29.10.25 09:24
Date:
29 Oct 2025, 14:34
Question's name:
Clarificare privind condiția de livrare și recepționare a lenjeriei de 2 ori pe zi
Question:
Stimată comisie,
În documentația de atribuire este indicată condiția de livrare și recepționare a lenjeriei de două ori pe zi, la orele 08:00 și 14:00.
Vă rugăm să clarificați dacă această cerință este obligatorie și justificată din punct de vedere tehnic și organizatoric, întrucât aplicarea acesteia limitează semnificativ numărul operatorilor economici care pot participa la procedură.
Totodată, efectuarea livrărilor de două ori pe zi presupune cheltuieli suplimentare pentru transport, personal și logistică, ceea ce se reflectă direct asupra costului final al serviciului.
Din punct de vedere operațional, procesul de colectare și livrare o dată pe zi este, în majoritatea cazurilor, suficient pentru asigurarea continuității serviciilor, cu condiția respectării normelor de igienă și a termenelor de procesare stabilite în contract.
Vă rugăm respectuos să explicați dacă recepționarea de două ori pe zi este într-adevăr o necesitate reală și rațională pentru instituție sau dacă poate fi reconsiderată o livrare unică zilnică, în vederea asigurării unui proces competitiv echitabil și a evitării costurilor nejustificate.
Answer (29 Oct 2025, 15:01):
Bună ziua,
Se rectifică cerința de colectare/livrare , procesul de colectare și livrare se va face o dată pe zi.
Date:
29 Oct 2025, 15:52
Question's name:
Livrarea, receptionarea
Question:
Livrarea, receptionarea se efectueaza zilnic ... inclusiv sâmbăta și duminica ?
Answer (29 Oct 2025, 15:55):
Livrarea, receptionarea se efectueaza de luni pînă vineri inclusiv.
Date:
29 Oct 2025, 16:08
Question's name:
P.3 din caietul de sarcini
Question:
În caietul de sarcini p.3 este indicat: ” Prestatorul se obligă să folosească substanțe, soluții şi alte materiale doar autorizate de autoritățile de resort, să fie ecologice şi potrivite cu standardele europene de calitate”
Referitor la substanțele, soluțiile și materialele ecologice - solocităm să concretizați cu care standarde europene de calitate trebuie să fie potrivite substanțele, soluțiile, materiale, etc ?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK