Select the type of procedure
Commercial procurement
21500577
1
Enquiry period
with
23.10.2025 14:57
to 06.11.2025 13:00
to 06.11.2025 13:00
2
Bidding period
with
06.11.2025 13:00
to 20.11.2025 13:00
to 20.11.2025 13:00
3 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
8 491 598,17 MDL
Period of clarifications:
23 Oct 2025, 14:57 - 6 Nov 2025, 13:00
Submission of proposals:
6 Nov 2025, 13:00 - 20 Nov 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reparație a trotuarelor din str. P. Zadnipru (tronsonul intre str. Sadoveanu cu str. Mircea cel Bătrân si strada Nicolae Milescu Spătaru parțial) din sectorul Ciocana
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Oct 2025, 14:57
Date modified
29 Oct 2025, 16:05
Achizitii.md ID
21500577
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare zadnipru.signed.pdf
anunt de participare zadnipru.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.10.25 14:57
Lucrări de reparație a trotuarelor din str. P. Zadnipru (tronsonul intre str. Sadoveanu cu str. Mircea cel Bătrân si strada Nicolae Milescu Spătaru parțial) din sectorul Ciocana
Date:
23 Oct 2025, 16:22
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Incarcati va rog caietul de sarcina
Answer (29 Oct 2025, 15:30):
caietul de sarcini a fost incarcat
Date:
24 Oct 2025, 10:26
Question's name:
Documentatia standard
Question:
Buna ziua. Incarcati va rog Documentatia standard
Answer (29 Oct 2025, 15:31):
Au fost anexate toate actele aferente solicitate de catre Autoritatea Contractanta
Date:
24 Oct 2025, 10:26
Question's name:
Garantie bancara
Question:
La punctul 16 dvs solicitati garantia bancara in format pe hirtie. Cum e posibil asta sa realizam, in momentul cind banca emite garantia bancara semnata electronic si ne expediaza pe posta electronica? Deci totul se face electronic, aplicind tehnologiile moderne.
Answer (29 Oct 2025, 15:30):
Sesolicita garantia bancara emisa de o banca comerciala scanata in format electronic
Date:
24 Oct 2025, 13:37
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Plasati caietul de sarcini cit mai curind.
Answer (29 Oct 2025, 15:30):
caietul de sarcini a fost incarcat
Date:
29 Oct 2025, 15:37
Question's name:
Termen de depunere a ofertelor
Question:
Ținând cont că ați încărcat caietul de sarcini la 5 zile după publicarea anunțului de participare, vă rugăm să modificați corespunzător termenul-limită de depunere a clarificărilor și a ofertelor.
Answer (29 Oct 2025, 15:39):
Perioada depunerii clarificarilor a fost modificata
Date:
29 Oct 2025, 15:41
Question's name:
Termen de depunere a clarificarilor si ofertelor
Question:
Ținând cont că ați încărcat caietul de sarcini la 7 zile după publicarea anunțului de participare, vă rugăm să modificați corespunzător termenul-limită a perioadei de clarificări și termenul de depunere a ofertelor. Se creează impresia că favorizați anumiți operatori economici. Astăzi, 29.10.2025 (miercuri), ați publicat caietul de sarcini seara, iar perioada de solicitare a clarificărilor este stabilită doar până luni — termen insuficient pentru o pregătire corectă a ofertelor.De altfel, ne rezervăm dreptul de a contesta procedura de achiziție, având în vedere nerespectarea principiilor de transparență și tratament egal față de toți operatorii economici.
Answer (29 Oct 2025, 15:43):
Perioada depunerii clarificarilor a fost modificata
Date:
29 Oct 2025, 15:50
Question's name:
Răspuns (29 oct 2025, 15:43): Perioada depunerii clarificarilor a fost modificata
Question:
Suntem curioși cât de competentă este persoana desemnată să răspundă la clarificări și dacă întrebările plasate pe platformă sunt discutate în cadrul întregului grup de lucru. Perioada de solicitare a clarificărilor nu a fost modificată, însă a fost extins doar termenul de depunere a ofertelor cu 3 zile, fără a se acorda un timp suplimentar pentru clarificări, ceea ce limitează posibilitatea operatorilor economici de a elabora oferte complete și corecte.
Answer (29 Oct 2025, 16:02):
Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și pentru interesul acordat procesului de achiziție. Referitor la întrebările plasate pe platformă, dorim să vă asigurăm că acestea sunt discutate în cadrul întregului grup de lucru, astfel încât să fie asigurată transparența și uniformitatea răspunsurilor. Persoana desemnată pentru a răspunde la clarificări are competența necesară și experiența relevantă pentru a oferi informații precise și complete, contribuind astfel la clarificarea tuturor aspectelor legate de procedură. De asemenea, menționăm că, deși perioada de solicitare a clarificărilor a rămas neschimbată, termenul de depunere a ofertelor a fost extins cu 3 zile, însă nu a fost acordat timp suplimentar pentru solicitările de clarificare. Înțelegem că această situație poate limita uneori posibilitatea operatorilor economici de a pregăti oferte complete și corecte, iar această alegere a fost făcută în scopul menținerii echilibrului între toate etapele de desfășurare a procedurii. Rămânem la dispoziția dumneavoastră pentru orice alte clarificări.
Date:
5 Nov 2025, 18:35
Question's name:
perioada de actualizare
Question:
Prelungiti cu 2 zile perioada de actualizare, dat fiind faptul ca ati incarcat tirziu caietul de sarcini
Answer (5 Nov 2025, 18:37):
Perioada de actualizare a fost prelungită anterior
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK