1
Enquiry period
with 22.10.2025 08:42
to 14.11.2025 09:00
21 days left
2
Bidding period
with 14.11.2025 09:00
to 24.11.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 610 000 MDL
Period of clarifications: 22 Oct 2025, 8:42 - 14 Nov 2025, 9:00
Submission of proposals: 14 Nov 2025, 9:00 - 24 Nov 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Rucsacul va fi executat în construcție ergonomică care permite îmbrăcarea sa rapidă și ajustarea după parametrii individuali ai corpului personalului de intervenție, precum și nu limitează mișcările utilizatorului.
Rucsacul va fi realizat din următoarele părți componente: pompă manuală cu dublă acțiune, gură de alimentare, capac ermetic, mâner de transport, curele, ham de fixare triplu, regulator jet de apă, evacuare inferioară, blocare gură de alimentare, închidere pentru înlocuirea recipientului.
Materialele utilizate la construcția rucsacului și care intră în contact cu pielea utilizatorului nu trebuie să producă iritării sau îmbolnăviri.
Construcția rucsacului va permite dezasamblarea sa în vederea lucrărilor de întreținere tehnică, curățirea și spălarea a tuturor pieselor sale, inclusiv cu folosirea agenților de spălat/de decontaminare/de dezinfecție.
Baza rucsacului (rezervorul de apă) va fi confecționată dintr-un singur strat cu volumul de umplere nu mai puțin de 20 litri de apă și până la 25 litri, cu țesătură robustă acoperită cu PVC de culoare galbenă pentru o vizibilitate mai bună.
Rucsacul va fi prevăzut cu un furtun din cauciuc cu întăritură textilă stratificată, având la capăt o pompa manuală etanșă, fără pierderi de substanță, cu posibilitate de reglare a jetului ce poate evacua agentul de stingere la peste 10 metri cu jet compact sau 5 metri cu jet pulverizat, precum și cu curele confecționate din material rezistent.
Pompa manuală va fi cu dublă acțiune, cu finisarea suprafeței care să asigure o cursă foarte ușoară, iar la terminație va fi dotată cu o duza metalica pentru reglarea debitului.
Padul dorsal (partea între rezervor și spatele utilizatorului) va fi confecționat din material termoizolant care va garanta confortul și protecția spatelui la apa rece.
Hamul va fi reglabil pentru asigurarea confortului și va fi compus din curele late pentru umăr, talie și stern, complet reglabile.
Capacul și gura de alimentare a rezervorului rucsacului va fi mare pentru a permite umplerea ușoară cu apă fără îndepărtarea acestuia de pe utilizator.
Mânerul pentru transportare va fi mare din plastic sau curea din piele cu întărituri plastice pentru o manevrare ușoară a rucsacului umplut cu apă.
Rucsacul va fi prevăzut cu geantă de transport și un set de piese de schimb principale (garnituri, inele, supape, etc.) pentru pompa manuală.
Rucsacul în set complet cu pompa manuală, țeava de refulare și alte părți componente nu va depăși greutatea de 2,5 kg.
Proiectul în cauză a fost inclus în Hotărârea Guvernului nr. 246 din 08.04.2010 cu privire la modul de aplicare a facilităților fiscale și vamale aferente realizării proiectelor de asistență tehnică și investițională în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale la care Republica Moldova este parte, prin completarea Anexei nr. 1 la Hotărâre cu punctul 293479, ID AMP 87211684186.
Procedura de achiziție este organizată conform Regulamentului financiar UE nr. 2018/1046 și ghidului practic de implimentare PRAG.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Full name
Vasilii Bodarev
Contact phone
022-78-51-60
Purchase data
Date created
22 Oct 2025, 8:42
Date modified
22 Oct 2025, 8:42
Achizitii.md ID
21499629
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
sp3_admingrid.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
c4e_annexigc_en.pdf c4e_annexigc_en.pdf
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
sp1b_contract notice simplified.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
sp4_evaluation grid.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
sp7_performance guarantee.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
sp5_tender form.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
sp6_tender guarantee.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
c4c_contract_en.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
caiet de sarcini rucsacuri în engleză word (1).docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
g3_declaration on honour new fr.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
c4d_specialconditions_en.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
sp2_instructions tenderers.docx
Bidding Documents
-
22.10.25 08:42
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.