Select the type of procedure
Commercial procurement
21499264
1
Enquiry period
with
21.10.2025 13:30
to 23.10.2025 10:53
to 23.10.2025 10:53
22 hours left
2
Bidding period
with
23.10.2025 10:53
to 28.10.2025 06:53
to 28.10.2025 06:53
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
236 666,66 MDL
Period of clarifications:
21 Oct 2025, 13:30 - 23 Oct 2025, 10:53
Submission of proposals:
23 Oct 2025, 10:53 - 28 Oct 2025, 6:53
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Procurarea mobilierului destinat grupei de copii din cadrul IET Grădinița-creșă nr. 1
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Oct 2025, 13:30
Date modified
22 Oct 2025, 10:53
Achizitii.md ID
21499264
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Procurarea mobilierului destinat grupei de copii din cadrul IET Grădinița-creșă nr. 1
Budget: 236666.66 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standart.pdf
documentatia standart.pdf
Bidding Documents
-Documentatia standart
21.10.25 13:30
anunt gr. 1.semnat.pdf
anunt gr. 1.semnat.pdf
Documents history
-
anunt gr. 1.semnat.pdf
anunt gr. 1.semnat.pdf
ID: de840ae6-7d08-455c-9c84-fb812770a0bc
Bidding Documents
-
anunt gr.1 .semnat (1).pdf
anunt gr.1 .semnat (1).pdf
ID: de840ae6-7d08-455c-9c84-fb812770a0bc
Bidding Documents
Bidding Documents
-Anunt
22.10.25 10:53
Date:
22 Oct 2025, 08:06
Question's name:
cerințele eventual impuse
Question:
Bună dimineața, Vă rugăm să ajustați documentele solicitate în anunțul de participare cu anexele din documentația standard, fiindcă procedura dată de achiziție publică este anunțată pentru procurarea de bunuri, dar nu pentru executarea lucrărilor. Deci, Grafic de executare a lucrărilor (conform Anexei nr.10) cum solicitați în anunțul de participare nu coincide cu anexa nr. 10 GARANŢIA DE BUNĂ EXECUŢIE din documentația standard. Aceeași situație este și pentru Declaraţie privind personalul de specialitate (conform Anexei nr.15 ); Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar (conform Anexei nr.14). Mulțumim
Answer (22 Oct 2025, 10:52):
modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK