Select the type of procedure
Commercial procurement
21491752
1
Enquiry period
with
13.10.2025 13:28
to 24.10.2025 12:00
to 24.10.2025 12:00
2
Bidding period
with
24.10.2025 12:00
to 05.11.2025 11:00
to 05.11.2025 11:00
15 hours left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
5 116 102,18 MDL
Period of clarifications:
13 Oct 2025, 13:28 - 24 Oct 2025, 12:00
Submission of proposals:
24 Oct 2025, 12:00 - 5 Nov 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Conform Caietului de sarcini și Formularele de deviz - Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 7 mai 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Oct 2025, 13:28
Date modified
18 Oct 2025, 8:30
Achizitii.md ID
21491752
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ap_repar-m2.signed.pdf
ap_repar-m2.signed.pdf
Bidding Documents
ap_repar-m2.signed.pdf
13.10.25 13:28
declarația beneficiarului efectiv.doc
Bidding Documents
declarația beneficiarului efectiv.doc
13.10.25 13:28
anexa23_cs_repar-m2.modificat.docx
Documents history
-
anexa23_cs_repar-m2.modificat.docx
ID: 4077d16c-b165-47ad-bbd4-5622fff8ad55
Bidding Documents
-
anexa23_cs_repar-m2.docx
ID: 4077d16c-b165-47ad-bbd4-5622fff8ad55
Bidding Documents
Bidding Documents
anexa23_cs_repar-m2.modificat.docx
18.10.25 08:30
Date:
13 Oct 2025, 14:12
Question's name:
Conditii
Question:
Buna ziua , se va accepta in calitate de garantie de buna executie 5% in forma de scrisoare de garantie eliberata de o banca
Answer (13 Oct 2025, 15:11):
Buna ziua. Da
Date:
14 Oct 2025, 21:30
Question's name:
Finanțare
Question:
Bună ziua
Care este sursa de finanțare?
Answer (15 Oct 2025, 10:53):
Bună ziua,
Din sursele proprii ale Companiei.
Date:
16 Oct 2025, 18:20
Question's name:
Bună ziua,
Question:
Devizul 2-1-1 SA poziția 82 rugăm să verificați în caietul de sarcini este introdus cantitatea 10 m2 dar în materiale este pus 130 m2 verificați și dați răspunsul final ca să nu fie neînțelegeri
Answer (18 Oct 2025, 08:31):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost corectat
Date:
17 Oct 2025, 17:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, în devizul 2-1-1 , normele 101-104 fac parte din capitolul 4.4 Detalia D, care merge imediat dupa capitolul 5.7, la randul lui, dupa 4.4, merge 5.8, întrebarea constă, așa trebuie să fie sau s-a comis vreo eroare mecanică și s-a introdus din greșeală ?
Answer (18 Oct 2025, 08:32):
Buna ziua, caietul de sarcini a fost modificat.
Date:
18 Oct 2025, 17:08
Question's name:
Bună ziua,
Question:
Este scutit de TVA
Answer (20 Oct 2025, 08:29):
Bună ziua, Lucrările nu sunt scutite de TVA
Date:
20 Oct 2025, 10:51
Question's name:
Buna ziua
Question:
Proiect la ventelare este ?
Answer (20 Oct 2025, 11:28):
Bună ziua, da este proiect.
Date:
20 Oct 2025, 11:52
Question's name:
Buna
Question:
Cum putem sal vedem ?
Answer (20 Oct 2025, 11:55):
Operatorul economic poate vizita șantierul, în baza unei solicitări la adresa electronică achizitii@trm.md. Solicitarea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, data, ora vizitei și numărul telefonului de contact.
Date:
21 Oct 2025, 17:29
Question's name:
proiect de executie
Question:
Pentru elaborarea unei oferte cât mai competitive și corecte, nu doar din punct de vedere al prețului, vă rugăm să încărcați pe platformă proiectul de execuție, în cazul în care acesta există.
Answer (22 Oct 2025, 09:28):
Buna ziua. Dat fiind faptul că proiectul este voluminos, vă rugăm să vă apropiați la sediul companiei pentru a lua cunoștință. Accesul la materialele proiectului se va permite în baza unei solicitări prealabile la adresa electronică achizitii@trm.md. Solicitarea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, data, ora vizitei și numărul telefonului de contact.
Date:
24 Oct 2025, 09:08
Question's name:
CS
Question:
In caiet de sarcini este indicata marca/producatorul utilajului , intrebarea este se va accepta alt producator decit cel indicat in caietul de sarcini cu pastrarea parametrilor tehnici prevazuti de caietul de sarcini a utilajului ?
Answer (24 Oct 2025, 10:15):
Bună ziua. Da, în conformitate cu parametri utilajului indicat în caietu de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK