Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.10.2025 12:00
to 23.10.2025 10:00
to 23.10.2025 10:00
6 days left
2
Bidding period
with
23.10.2025 10:00
to 31.10.2025 10:00
to 31.10.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 166 666,66 MDL
Period of clarifications:
13 Oct 2025, 12:00 - 23 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals:
23 Oct 2025, 10:00 - 31 Oct 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Conform cerintelor indicate in anuntul de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Oct 2025, 12:00
Date modified
16 Oct 2025, 16:06
Achizitii.md ID
21491539
MTender ID
CPV
18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare (1).docx
Documents history
-
anunt de participare (1).docx
ID: 2adeb3ef-deb9-46d1-92f6-e8c27f2c9e75
Bidding Documents
-
anunt de participare (1).docx
ID: 2adeb3ef-deb9-46d1-92f6-e8c27f2c9e75
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunt de participare
13.10.25 16:28
documentația standard.docx
Documents history
-
documentația standard.docx
ID: 2bda8a49-0a83-45cf-b543-4066d63221ca
Bidding Documents
-
documentația standard.docx
ID: 2bda8a49-0a83-45cf-b543-4066d63221ca
Bidding Documents
Bidding Documents
-documentatia standart
13.10.25 16:28
Date:
13 Oct 2025, 15:57
Question's name:
rucsacuri
Question:
Bună ziua!
În anunțul anterior v-am scris despre termene, și anume despre 15 zile, că acest termen este insuficient pentru import și pentru aplicarea logo-ului! Este un volum mare de mărfuri, atât pentru import, cât și pentru lucru. Aparent ați modificat la 45 de zile. Astăzi ați republicat licitația, dar termenele sunt în continuare de 15 zile! De ce?
Nu ați putea corecta totul în documentația dvs. de licitație?! Vorbim despre o comandă mare, în timp ce voi certe o garanție de 1% și 5%, dar în același timp nu vă modificați cerințele cabalistice!
Modificați termenele în documente sau scrieți aici termenul de realizare a comenzii!
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Answer (13 Oct 2025, 16:13):
Buna ziua.
Termenul de 45 de zile nu ar satisface cerinta autoritatii contractante, Va rugam mult sa revedeti anuntul anterior
Nu putem modifica termenul având in vedere necesitatea de maxima urgenta, si de anularea procedurii având in vedere comiterea unei erori tehnice, (nu sa pastrat varianta modificata), va rugam sa va conformati cerintelor Autoritatii contractante
Date:
13 Oct 2025, 16:15
Question's name:
rucsacuri
Question:
Nota Bene(la mesajul anterior);
Permiteți-mi să vă atrag atenția asupra unui aspect contradictoriu: considerați că republicarea aceluiași anunț de licitație necesită mai mult timp decât livrarea a 7000 de rucsacuri și aplicarea unui logo.
Vă rugăm să stabiliți un termen mai realist, de exemplu, cel puțin 25 de zile lucrătoare. Acest lucru va asigura furnizorul în ceea ce privește garanțiile depuse și îi va oferi timpul necesar pentru a îndeplini în condiții normale această comandă voluminoasă, în cazul câștigării licitației.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Answer (13 Oct 2025, 16:22):
Buna ziua
Va vor fi efectuate modificari
Date:
13 Oct 2025, 16:21
Question's name:
rucsacuri
Question:
Bine! Puteți să indicați aici care este termenul real de executare a comenzii? Poate că noi ceva nu vedem – în Anexa 22 sunt prevăzute 15 zile, și în Invitație tot 15 zile! Scrieți, vă rog, câte zile alocați pentru realizarea acestei livrări!
Answer (13 Oct 2025, 16:27):
Urmariti anuntul de participare + documentatia standart
Date:
15 Oct 2025, 08:48
Question's name:
Termene de livrare
Question:
Stimată autoritate contractantă, dstra chiar credeți ca noi stam cu stoc de 10 000 de rucsacuri și așteptăm , oare cînd va fi achiziție să le pot da pe toate o dată ?
Pentru noi este foarte clar ca această achiziție este o mimare , și de fapt se urmărește crearea condițiilor pentru o companie care deja a importat sau a “produs “ această cantitate nemijlocit pentru acesta achiziție, urmează doar să i se atribuie contractul , doar ca nu puteți face ca guvernul, să semnați contracte directe , mimam achiziția și meargă nunta sănătoasă )
Answer (15 Oct 2025, 09:26):
Buna ziua
Stimate operator economic, in primul rând noi solicitam 7000 buc dar nu 10000.
Însă cu privire la solicitarea dvs de prelungire a termenului de livrare stabilit prin documentația de atribuire, Va informam ca nu este posibil modificarea acestuia întrucât acesta a fost stabilit in strânsă legătura cu necesitatea stringenta a bunurilor. In consecința, termenul de 25 de zile este ferm si obligatoriu pentru toți operatorii economici participanți la procedura de achiziție
Vă mulțumim pentru înțelegere
Date:
15 Oct 2025, 08:52
Question's name:
Termen de producere
Question:
O linie de producție cu 10–15 muncitori, organizată pe faze, poate scoate 200–500 rucsacuri/zi, în funcție de tipul produsului. Să admitem ca facem maximal 500 pe zi , avem nevoie de 14 zile , plus aplicarea logo inca tot atit timp , bătaie de joc !
Answer (15 Oct 2025, 09:33):
Buna ziua
conform pct 12. Termenii și condițiile de prestare solicitați: maxim 25 zile, din momentul semnării contractului
Va rugam sa va conformati cerintelor Autorității contractante
Date:
15 Oct 2025, 15:42
Question's name:
Imprimare
Question:
Rog sa specificati numarul de culori in logo si marimea
Answer (16 Oct 2025, 16:06):
Buna ziua
Revedeti pozele atasate
Date:
16 Oct 2025, 11:52
Question's name:
rucsacuri
Question:
Bună ziua!
Este posibil ca în propunerea tehnică și financiară să oferim mai multe modele de rucsacuri? Dvs. să alegeți ceea ce vă convine mai mult, conform analizei prețului, modelului și calității!
Sau analizați doar un singur model în propunere?
Vă mulțumim!
Answer (16 Oct 2025, 15:59):
Buna ziua
Oferta trebuie sa fie clara, univocă si sa respecte cerințele exacte ale documentației de atribuire
O zi buna
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK