1
Enquiry period
with 10.10.2025 11:10
to 22.10.2025 10:00
8 days left
2
Bidding period
with 22.10.2025 10:00
to 30.10.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 083 333,33 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2025, 11:10 - 22 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals: 22 Oct 2025, 10:00 - 30 Oct 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Motoare, generatoare şi transformatoare electrice (Achiziționarea noului sistem UPS)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Dacia bd. nr.58/C
Web site
---
The contact person
Full name
Lisnic Ion
Contact phone
+37368391338
Purchase data
Date created
10 Oct 2025, 11:01
Date modified
13 Oct 2025, 10:21
Achizitii.md ID
21489591
CPV
31100000-7 - Motoare, generatoare şi transformatoare electrice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
DUAE- Achiziția noului sistem UPS-2025
Technical Specifications
Word
10.10.25 11:10
DUAE- Achiziția noului sistem UPS-2025.signed
Technical Specifications
DUAE
10.10.25 11:10
Anunt de_participare- Achiziția noului sistem UPS-2025.signed
Technical Specifications
Anunt de_participare
10.10.25 11:10
Anunt de_participare- Achiziția noului sistem UPS-2025
Technical Specifications
Word
10.10.25 11:10
Document mentenanța- Achiziția noului sistem UPS-2025
Technical Specifications
Word
10.10.25 11:10
Document mentenanța- Achiziția noului sistem UPS-2025.signed
Technical Specifications
Document mentenanța
10.10.25 11:10
Achiziționarea noului sistem UPS
Date:
13 Oct 2025, 10:21
Question's name:
Întrebare de clarificare | Buget | Condiții de facturare / plată
Question:
Bună ziua, vă rugăm să clarificați dacă bugetul indicat în cadrul licitației este prevăzut pentru achiziția a două UPS-uri sau doar pentru unul. În cazul în care bugetul acoperă ambele UPS-uri, vă rugăm să precizați modalitatea de facturare / achitare, având în vedere că unul dintre echipamente urmează a fi livrat în anul curent, iar cel de-al doilea în anul 2026.
Answer (13 Oct 2025, 14:12):
Bună ziua, vă rugăm să clarificați dacă bugetul indicat în cadrul licitației este prevăzut pentru achiziția a două UPS-uri sau doar pentru unul. În cazul în care bugetul acoperă ambele UPS-uri, vă rugăm să precizați modalitatea de facturare / achitare, având în vedere că unul dintre echipamente urmează a fi livrat în anul curent, iar cel de-al doilea în anul 2026. Răspuns: Caietul de sarcini: 7. Condiții comerciale Prețul va include livrarea, instalarea, punerea în funcțiune, testarea și conectarea la grupurile de baterii existente pentru ambele locații, materialele necesare și mentenanța pe durata garanției. Contractul se va încheia pentru furnizarea a două sisteme UPS identice, destinate centrelor de date ale Serviciului 112 din bd. Dacia 58/C și str. Toma Ciorbă 32. Executarea contractului va fi etapizată, după cum urmează: - Etapa I (2025): livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a primului sistem UPS (bd. Dacia 58/C), cu achitarea integrală aferentă acestei unități din bugetul anului 2025; - Etapa II (2026): livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a celui de-al doilea sistem UPS (str. Toma Ciorbă 32), cu achitarea integrală aferentă acestei unități din bugetul anului 2026.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.