Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.10.2025 15:49
to 20.10.2025 13:00
to 20.10.2025 13:00
2
Bidding period
with
20.10.2025 13:00
to 30.10.2025 13:00
to 30.10.2025 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT 
2 241 875 MDL
Period of clarifications:
9 Oct 2025, 15:49 - 20 Oct 2025, 13:00
Submission of proposals:
20 Oct 2025, 13:00 - 30 Oct 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Articole și echipament de sport conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Oct 2025, 15:49
Date modified
10 Oct 2025, 12:05
Achizitii.md ID
21488969
MTender ID
CPV
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 13 - Aparat multifuncțional pentru antrenarea pieptului și a deltoizilor posteriori
Budget: 61555.0 MDL
Active
Lot nr. 15 - Aparat extensii/flexii picioare din șezut – funcție dublă
Budget: 64450.0 MDL
Active
Lot nr. 16 - Aparat pentru tracțiuni asistate / ridicarea bărbiei / flotări la paralele
Budget: 61625.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Aparat pentru tracțiuni LAT și scripete – (funcție dublă)
Budget: 99590.0 MDL
Active
Lot nr. 23 - Sistem modular de rafturi pentru gantere și gantere cu capete hexagonale
Budget: 74640.0 MDL
Active
Lot nr. 24 - Suport vertical pentru discuri bumper și haltere și discuri de tip olimpic cauciucate
Budget: 90955.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Ergometru eliptic
Date:
10 Oct 2025, 12:05
Question's name:
10
Question:
Buna ziua, 
Rugam sa explicati detaliat punctul 10
10.	În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): pentru toate loturile.
Answer (10 Oct 2025, 13:06):
Bună ziua! Oferta poate fi depusă în dependență de disponibilitatea fiecărui operator economic, adică fie pentru un lot, fie pentru câteva loturi, fie pentru toate loturile. Mulțumim!
Date:
16 Oct 2025, 15:06
Question's name:
clarificare termen de livrare
Question:
Termenul de livrare de 30 zile max din momentul efectuarii comenzii pentru unele bunuri este insufiecientpentru a fi importate. Solicitam majorarea acestui termen pana la 60 zile.
Answer (16 Oct 2025, 15:37):
Bună ziua! Termenul de livrare specificat în cadrul Documentației de atribuire reflectă necesitățile obiective și urgente ale autorității contractante în ceea ce privește dotarea Complexului Sportiv Universitar cu echipamentul și articolele de sport necesare, fapt ce se va realiza deja cu întârziere, având în vedere că procedura de achiziție se desfășoară repetat. Respectiv, majorarea termenului de livrare conform solicitării, din păcate, este inadmisibilă. Mulțumim!
Date:
16 Oct 2025, 15:07
Question's name:
termene de livrare
Question:
Stabiliti concret perioada de livrare.
Answer (16 Oct 2025, 15:38):
Bună ziua! Termenul de livrare a fost concret indicat în cadrul Documentației de atribuire, respectiv, clarificarea Dvs. este lipsită de obiect. Mulțumim!
Date:
16 Oct 2025, 15:36
Question's name:
forma garantiei pentru oferta
Question:
Prin prevederea formei transferl la contul AC restrictionati participarea OE. Solicitam respectuos includerea garantiei sub forma scrisorii bancare.
Answer (16 Oct 2025, 16:10):
Bună ziua! Conform prevederilor art. 68 alin. (4) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, fapt respectat în totalitate de către grupul de lucru. Iar la selecționarea formei garanției pentru ofertă sub formă de transfer la contul autorității contractante, Autoritatea s-a bazat pe principiul minimizării riscurilor, având experiențe anterioare negative privind soluționarea litigiilor cu băncile comerciale emitente ale garanțiilor bancare. Mai mult decât atât, pe platforma SIA RSAP MTender poate fi plasată doar copia scrisorii de garanție bancară, care, de fapt, nu produce efecte juridice, mai ales, în condițiile în care prevederile legale stabilesc expres că autoritatea contractantă este cea în măsură să decidă cu privire la forma/cuantumul/alte condiții de bază a garanției pentru ofertă. Mulțumim!
Date:
16 Oct 2025, 16:13
Question's name:
forma de constituire a garantiei de buna executie
Question:
Solicitam includerea si formei de scrisoare bancara a garantiei de buna executie.
Answer (16 Oct 2025, 17:07):
Bună ziua! Conform prevederilor art. 68 alin. (9) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului, fapt respectat în totalitate de către grupul de lucru. Iar la selecționarea formei garanției de bună execuție sub formă de transfer la contul autorității contractante, Autoritatea s-a bazat pe principiul minimizării riscurilor, având experiențe anterioare negative privind soluționarea litigiilor cu băncile comerciale emitente ale garanțiilor bancare, mai ales, în condițiile în care prevederile legale stabilesc expres că autoritatea contractantă este cea în măsură să decidă cu privire la forma/cuantumul/alte condiții de bază a garanției de bună execuție. Mulțumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK