1
Enquiry period
with 09.10.2025 11:15
to 13.10.2025 12:00
2 days left
2
Bidding period
with 13.10.2025 12:00
to 16.10.2025 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 60 000 MDL
Period of clarifications: 9 Oct 2025, 11:15 - 13 Oct 2025, 12:00
Submission of proposals: 13 Oct 2025, 12:00 - 16 Oct 2025, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Contractant (Beneficiar): Institutia Medico Sanitara Publica Institutul de Neurologie si Neurochirurgie „Diomid Gherman”
Activitatea: de asistenta spitaliceasca
Numarul mediu al salariatilor -500 de personae
Total active: 161790.7 mii lei
Denumirea Contract: Servicii de audit financiar
Informatii depre contract:
Adresa: MD2028, mun.Chisinau, str.Korolenkonr.2
Telefon de contact:
Serviciu achizitii publice 022 82-90-16
Serviciu evidenta contabila 022 82-90-11
Coduri de identificare: 1003600150602 / nr. TVA 0206752
Date bancare:
Rechizite bancare: MF-TR Chisinau – Bugetul de Stat
TREZMD2X Cont IBAN: MD86TRPCCC518430A00077AA
Detalii contract:
- Tipul contractului : achizitie servicii
- Obiectul contractului: auditul situatiilor financiare pentru anul 2025 (bilantul, situatia de profit si pierdere, situatia fluxului de numerar, situatia modificarilor capitalului propriu s.a.), cu rezultatele activitatii institutiei pe perioada respectiva. Notificarea beneficiarului prin scrisori si rapoarte de audit despre deficientele indentificate pe parcursul auditului si propuneri de solutionare a acestora. Emiterea recomandarilor la solicitarea in scris sau verbala a Beneficiarului, vizind metodologia si procedeiele contabile si fiscale
Durata contractului: 15.05.2026
Suma alocata: 60 000 lei fara TVA
Pretul contractului: Se va stabili un pret final, care nu va fi majorat si nu va fi influentat de factori ordinari, pe intreaga durata a contractului.
Modalitatea de achitare: achitarea se va efectua in urma prezentarii facturii fiscale si Raportului de audit financiar cu recomnadarile de vigoare.
Perioada minima de mentinere a valabilitatii ofertei: 30 zile
Termen limita pentru primirea ofertelor: conform SIA RSAP
Termen limita de examinarea ofertelor: 30 zile
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Vladimir Korolenko nr.2
Web site
---
The contact person
Full name
Jora Vitalie
Contact phone
+37322829016
Purchase data
Date created
Date modified
9 Oct 2025, 11:15
Estimated value (without VAT)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21488330
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, INN
Contract period
27 Oct 2025 02:00 - 15 May 2026 03:00
List of positions
1)
Title
Servicii de audit al situatiilor financiare, pentru anul 2025 CPV: 98300000-6 - Miscellaneous services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
Declaratie de egibilitate
Eligibility Criteria
Declaratie
9.10.25 11:15
Anunt
tenderNotice
Anunt
9.10.25 11:15
Anunt
tenderNotice
Anunt
9.10.25 11:15
Question's name
Question
At the moment there are no questions to lot
Clarifications