1
Enquiry period
with 09.10.2025 10:51
to 10.10.2025 11:00
2
Bidding period
with 10.10.2025 11:00
to 14.10.2025 11:00
3 days left
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 9 700 MDL
Period of clarifications: 9 Oct 2025, 10:51 - 10 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals: 10 Oct 2025, 11:00 - 14 Oct 2025, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Submit offer
Cartușul trebuie sa corespundă în totalitate cu modelul de echipament Ricoh SP330SFN (chip, cantitatea de copii, etc). Furnizorul trebuie sa asigure garanția cartușului și a imprimantelor pentru toata perioada de funcționare. În perioada de garanție furnizorul este obligat sa asigure buna funcționarea echipamentului si calitatea tiparului la sediul cumpărătorului. În perioada de garanție a cartușului orice defect la echipament sau cartuș trebuie remediat din contul furnizorului in termen de pana la 8 ore lucrătoare la sediul cumpărătorului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Marina Sușco
Contact phone
+373 22859466
Purchase data
Date created
9 Oct 2025, 10:45
Date modified
9 Oct 2025, 22:53
Estimated value (without VAT)
9 700 MDL
Achizitii.md ID
21488255
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Contract period
16 Oct 2025 10:50 - 31 Dec 2025 10:50
List of positions
1)
Title
Cartușe pentru imprimantele RICOH 330SFN CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
Cartușe pentru imprimantele RICOH 330SFN
Date:
9 Oct 2025, 22:53
Question's name:
Toner sau servicii?
Question:
In descrierea solicitarii nu este clar ce se solicita achizitionarea de toner? Sau serviciile de deservire? 1. Furnizorul trebuie sa asigure garanția cartuşului şi a imprimantelor pentru toata perioada de funcționare. Garantia imprimantelor este asigurata de furnizorul imprimantelor si nu de furnizorul consumabilelor. Cand procurati benzina doar nu compania petroliera va asigura garantia masinii? 2. În perioada de garanție furnizorul este obligat sa asigure buna funcționarea echipamentului si calitatea tiparului. Buna functionare a echipamentului este asigurata de compania care deserveste aceste imprimante si nicidecum de compania de la care procurati tonerul, cea din urma nu poate nicicum garanta buna functionare a imprimantelor deoarece ele necesita servicii de deservire si reparare. 3. În perioada de garanție a cartuşului orice defect la echipament sau cartuş trebuie remediat din contul furnizorului . Facem analogie cu un automobil, la vinzarea benzinei compania petroliera se obliga sa repare orice defect al automobilului... Specificatia pe care o solicitati este pentru deservirea imprimantelor. Sau aceasta descriere a fost scrisa de si pentru compania cu care aveti deja contract de deservire si doriti ca tot ei sa va vinda toner la pret astronomic? Nu este greu sa vedem din alte achizitii cine va deserveste... Solicitam sa faceti modificarile necesare pentru a permite si altor agenti economici sa ofere consumabile originale sau compatibile la preturi rezonabile. Multumim!
Answer (10 Oct 2025, 10:44):
1. Conform invitației de participare, codului CPV și denumirii obiectului de achiziție, este clar stipulat că se solicită bunuri, respectiv cartușe pentru imprimantele RICOH 330SFN. Se solicită asigurarea garanției cartușului, a calității documentelor imprimate și a imprimantei pe perioada de exploatare a cartușului! Evident, în cazul folosirii unui cartuș adaptat sau necalitativ care va duce la defectarea imprimantei, orice companie care deservește imprimantele va refuza să le repare din contul său, dacă se dovedește că imprimanta s-a defectat din cauza cartușului necalitativ! 2. Același lucru se presupune și în al doilea caz! Noi intenționăm să procurăm cartușe cu termen de garanție și nu toner! 3. Solicitarea este făcută pentru perioada de garanție a cartușelor indicată de furnizor. 4. Condițiile sunt valabile pentu toate companiile.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications