1
Enquiry period
with 08.10.2025 14:04
to 20.10.2025 11:00
2
Bidding period
with 20.10.2025 11:00
to 30.10.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 10 075 710 MDL
Period of clarifications: 8 Oct 2025, 14:04 - 20 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals: 20 Oct 2025, 11:00 - 30 Oct 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
8 Oct 2025, 13:48
Date modified
16 Oct 2025, 10:49
Estimated value (without VAT)
10 075 710 MDL
Achizitii.md ID
21487409
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
17 Nov 2025 14:04 - 1 Dec 2026 14:04
List of positions
1)
Title
Lucrări de asigurare a stabilității terasamentelor și construcția trotuarului pe drumul G65 G64 – Telenești – Mîndrești – Ghiliceni – M5, km 3,6 – 3,675 CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
contract antrepriză lucrări capitale.docx
Bidding Documents
-
8.10.25 14:04
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
8.10.25 14:04
duae lucrari g65 g64.doc
Bidding Documents
-
8.10.25 14:04
caiet de sarcini - g65 (alunecare) - actualizare.docx
Bidding Documents
-
15.10.25 13:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

GRANBUDSERVICE SRL UCRAINA SUCURSALA VULCĂNEȘTI

Normalized price: 11 547 719,79 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

VAR-IMP

Normalized price: 13 262 807,59 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1759920529399 din 13.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1759920529399 din 30.10.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de asigurare a stabilității terasamentelor și construcția trotuarului pe drumul G65 G64 – Telenești – Mîndrești – Ghiliceni – M5, km 3,6 – 3,675, și urmare a demersului parvenit din partea operatorului economic „VAR-IMP” S.R.L. la data de 30.10.2025 nr.30-10, ce ne comunică că la depunerea ofertei în sistemul electronic SIA RSAP s-a indicat prețul ofertei cu TVA în mările de 13 262 807,59 lei, însă oferta și devizul de cheltuieli prezentat constituie o valoare de 11 052 339,66 lei fără TVA, Vă informăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare și are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Astfel, operatorul economic „VAR-IMP” S.R.L. clasat pe locul întîi cu oferta propusă în sumă de 11 052 339,66 (unsprezece milioane cincizeci și două mii trei sute treizeci și nouă, 66 bani) lei fără TVA și 13 262 807,59 (treisprezece milioane două sute șaizeci și două mii opt sute șapte, 59 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications