Public procurement
21487314
Lucrări de reparație capitală a podului de sosea poziționat pe drumul public național R37 Ceadir-Lunga-Taraclia -R32, km 6,75
1
Enquiry period
with 08.10.2025 13:08
to 20.10.2025 11:00
to 20.10.2025 11:00
2
Bidding period
with 20.10.2025 11:00
to 30.10.2025 10:00
to 30.10.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
11 843 380 MDL
Period of clarifications:
8 Oct 2025, 13:08 - 20 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals:
20 Oct 2025, 11:00 - 30 Oct 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Oct 2025, 12:58
Date modified
8 Oct 2025, 14:42
Estimated value (without VAT)
11 843 380 MDL
Achizitii.md ID
21487314
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
17 Nov 2025 13:07 - 1 Mar 2027 13:07
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitală a podului de sosea poziționat pe drumul public național R37 Ceadir-Lunga-Taraclia -R32, km 6,75
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
anunț de participare lucrari pod r37.pdf
anunț de participare lucrari pod r37.pdf
Bidding Documents
-
8.10.25 13:08
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IRINDA PRIM
Normalized price:
13 092 462,82 MDL
Status:
Winner
În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1759917548066 din 07.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1759917548066 din 30.10.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație capitală a podului de sosea poziționat pe drumul public național R37 Ceadir-Lunga-Taraclia -R32, km 6,75, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
Operatorul economic SC „Irinda Prim”S.R.L. a propus oferta în sumă de 13 092 462,82 (treisprezece milioane nouăzeci și două mii patru sute șaizeci și doi lei, 82 bani) lei fără TVA și 15 710 955,38 (cincisprezece milioane șapte sute zece mii nouă sute cincizeci și cinci lei, 38 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
19.11.25 14:25
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1759917548066 din 07.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1759917548066 din 30.10.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație capitală a podului de sosea poziționat pe drumul public național R37 Ceadir-Lunga-Taraclia -R32, km 6,75, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
Operatorul economic SC „Irinda Prim”S.R.L. a propus oferta în sumă de 13 092 462,82 (treisprezece milioane nouăzeci și două mii patru sute șaizeci și doi lei, 82 bani) lei fără TVA și 15 710 955,38 (cincisprezece milioane șapte sute zece mii nouă sute cincizeci și cinci lei, 38 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
29.10.25 16:21
Opening date:
30.10.25 10:29
gb de participare la licitaie irinda prim srl.signed.signed.pdf
gb de participare la licitaie irinda prim srl.signed.signed.pdf
ID: 5c3a8fbd-6c9e-4184-b270-98ef11d30b92
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
29.10.25 16:21
Opening date:
30.10.25 10:29
propunerea financiara.signed.pdf
propunerea financiara.signed.pdf
ID: d5457e21-2944-4f72-95d4-740bc35edf56
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
29.10.25 16:21
Opening date:
30.10.25 10:29
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
29.10.25 16:21
Opening date:
30.10.25 10:29
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK