1
Enquiry period
with 06.10.2025 17:21
to 16.10.2025 18:00
9 days left
2
Bidding period
with 16.10.2025 18:00
to 11.11.2025 10:00
3
Auction
12.11.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 16 694 400 MDL
Period of clarifications: 6 Oct 2025, 17:21 - 16 Oct 2025, 18:00
Submission of proposals: 16 Oct 2025, 18:00 - 11 Nov 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Echipament pentru controlul de frontieră pentru N1 / Border control equipment for Level 1

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Bradu
Contact phone
022 259-648
Purchase data
Date created
6 Oct 2025, 17:21
Date modified
7 Oct 2025, 9:52
Achizitii.md ID
21485375
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
2.3 duae.doc
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
2.1 anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
2.1 participation notice.docx
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
2.2 ds_bunuri_servicii.docx
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
2.3 espd.docx
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
2.2.1 annexes.docx
Bidding Documents
-
6.10.25 17:21
Date:
7 Oct 2025, 09:52
Question's name:
Solicitare de precizări privind Termenul Limită de Livrare
Question:
Stimați reprezentanți ai Autorității Contractante, Conform anuntului de participare avem urmatoarea consecutivitate a termenilor: Data limita de depunere a ofertelor 11.11.2025 Valabilitate ofertelor 60 adica pana la data de 10.01.2026 Termen limita de livrare 15.12.2025 Discrepanta (- 26.00) Vă rugăm să precizați, daca corect intelegem cele solicitate din care reiese ca echipamentul trebuie mai intii să fie livrat apoi va fi luată decizia si semnat contractul? Or, in general termenii solicitate pentru un echipament atit de complex pentru care un termen nici maca de 30 de zile pentru livrare nu este un real de indeplinit. Consideram ca acesti termeni incalca 1 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice din Republica Moldova, principiile care stau la baza atribuirii contractului de achiziție publică sunt (conform Articolului 2, care este citat și în documentele standard): Libera concurență, Eficiența utilizării fondurilor publice, Transparența, Tratamentul egal, imparțial și nediscriminatoriu în privința tuturor operatorilor economici.
Date:
7 Oct 2025, 11:54
Question's name:
Certificatele de ISO
Question:
În cadrul documentației de atribuire, la punctul 10 se solicită: „Ofertantul va prezenta Certificat de conformitate: ISO 27001:2022, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015 — copie confirmată prin semnătură electronică; Obligatoriu.” Vă rugăm să clarificați dacă este acceptabil ca aceste certificate să fie emise pe numele producătorului (în cazul în care ofertantul nu este producătorul, ci distribuitor/revânzător al produselor ofertate), cu condiția ca acestea să fie valabile și relevante pentru obiectul achiziției.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.