1
Enquiry period
with 03.10.2025 10:51
to 08.10.2025 11:00
2
Bidding period
with 08.10.2025 11:00
to 15.10.2025 10:00
3
Auction
with 16.10.2025 15:00
to 16.10.2025 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 191 164 MDL
Period of clarifications: 3 Oct 2025, 10:51 - 8 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals: 8 Oct 2025, 11:00 - 15 Oct 2025, 10:00
Auction start date: 16 Oct 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform proiectului de execuție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
3 Oct 2025, 10:31
Date modified
3 Oct 2025, 10:51
Estimated value (without VAT)
191 164 MDL
The minimum downward of the price
10 MDL
Achizitii.md ID
21484076
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Oct 2025 10:50 - 31 Dec 2025 10:50
List of positions
1)
Title
Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul IV, 61,75 – 85,46). (ecoductele poziționate la km 65,500 și 67,400”) CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VIAAB Engineering" S.R.L.

Normalized price: 124 900 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Normalized price: 125 000 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1759476737351 din 07.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor Cererii ofertelor de prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1759476737351 din 15.10.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul IV, 61,75 – 85,46, ecoductele poziționate la km 65,500 și 67,400”), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Oferta operatorului economic ,,VIAAB Engineering” S.R.L. – clasată pe locul întâi, cu valoarea de 124 900,00 lei (una sută douăzeci și patru patru mii nouă sute lei, 00 bani) fără TVA și 149 880,00 (una sută patruzeci și nouă mii opt sute optzeci lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată din motivul prezentării actelor ce nu corespund cerințelor înaintate în Anunțul de participare. Potrivit pct. 18 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri şi servicii aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021, pentru confirmarea datelor de calificare în cadrul procedurii de achiziții publice, operatorul economic va completa şi va prezenta DUAE, în conformitate cu cerințele stabilite de autoritatea contractantă. Tot același punct statuează că prezentarea oricărui alt formular DUAE decât cel solicitat de către autoritatea contractantă, va servi ca temei de descalificare de la procedura de achiziție publică. În acest sens, art. 44 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, prevede că ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire, iar potrivit art. 69 alin. (2) din aceeaşi lege, la determinarea ofertei câştigătoare, autoritatea contractantă aplică criteriul de atribuire şi factorii de evaluare prevăzuți în documentația de atribuire. Mai mult, în conformitate cu alin. (6) lit. b) din articolul prenotat, autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. În acest sens, se constată că la procedura de achiziționare a Serviciilor de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul IV, 61,75 – 85,46, ecoductele poziționate la km 65,500 și 67,400”), ofertantul ,,VIAAB Engineering” S.R.L. a prezentat un alt DUAE decât cel încărcat de către autoritatea contractantă în sistemul MTender, numărul licitației indicat de către ofertant fiind de la o altă procedură de achiziție, ceea ce a servit ca temei de descalificare a acestuia de la procedura de achiziție publică. Operatorul economic Î.S. ,,Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, clasat pe locul doi după preț, a propus oferta în valoare de 125 000,00 lei (una sută douăzeci și cinci mii lei, 00 bani) fără TVA și 150 000,00 lei (una sută cincizeci mii lei, 00 bani) cu TVA, corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară și au fost prezentate toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"Injproiect" S.R.L.

Normalized price: 138 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications