1
Enquiry period
with 02.10.2025 08:28
to 03.10.2025 20:02
2
Bidding period
with 03.10.2025 20:02
to 10.10.2025 20:02
5 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 56 160 MDL
Period of clarifications: 2 Oct 2025, 8:28 - 3 Oct 2025, 20:02
Submission of proposals: 3 Oct 2025, 20:02 - 10 Oct 2025, 20:02

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Scaunele și bancile să corespunda descrierii din anuntul de participare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3439, MOLDOVA, Cahul, s.Paşcani (r-l Cahul), s. Pascani
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Pascal
Contact phone
068133500
Purchase data
Date created
1 Oct 2025, 20:00
Date modified
2 Oct 2025, 13:01
Achizitii.md ID
21483148
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
202510012020_ANUNȚ DE PARTICIPARE (2).semnat (1).pdf
Technical Specifications
-Anunt de participare
2.10.25 08:28
scaune și banci ajustabile pentru elevi
Date:
2 Oct 2025, 13:01
Question's name:
Garanția de bună execuție a contractului, cuantumul 5%
Question:
Bună ziua! Nu este indicat în anunțul de participare modul de elaborare a garanției de bună execuție. Vă rugăm să indicați dacă va fi necesar de emis Garanția de bună execuție de către o bancă comercială sau este posibil transfer la contul autorităţii contractante? Totodată, solicităm să indicați datele bancare pentru transfer. Mulțumim!
Answer (2 Oct 2025, 18:39):
Este necesara doar garanția de buna execuție emisă de o bancă comercială
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.