Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
26.09.2025 13:56
to 01.10.2025 16:00
to 01.10.2025 16:00
1 day left
2
Bidding period
with
01.10.2025 16:00
to 06.10.2025 16:00
to 06.10.2025 16:00
3
Auction
07.10.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
308 330 MDL
Period of clarifications:
26 Sep 2025, 13:56 - 1 Oct 2025, 16:00
Submission of proposals:
1 Oct 2025, 16:00 - 6 Oct 2025, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Echipament IT
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 13:56
Date modified
27 Sep 2025, 15:27
Achizitii.md ID
21481143
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Imprimantă alb/negru multifuncțională laser min A4
Budget: 124330.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae echipament it (imprimante 2).pdf
duae echipament it (imprimante 2).pdf
Bidding Documents
duae echipament IT
26.09.25 13:56
documentatia standard echipament it (imprimante).docx
Bidding Documents
documentatia standard
26.09.25 13:56
anunt de participare echipament it 2.docx
Documents history
-
anunt de participare echipament it 2.docx
ID: 332121ed-e523-4b6a-8709-5fe62e0d1541
tenderNotice
-
anunț de participare echipament it (imprimante).pdf
anunț de participare echipament it (imprimante).pdf
ID: 332121ed-e523-4b6a-8709-5fe62e0d1541
tenderNotice
tenderNotice
anunț de participare
26.09.25 14:20
anunț de participare echipament it 2.pdf
anunț de participare echipament it 2.pdf
Documents history
-
anunț de participare echipament it 2.pdf
anunț de participare echipament it 2.pdf
ID: f979df4f-45ec-4df6-a1bd-bc9223da5dcc
tenderNotice
-
anunt de participare echipament it.docx
ID: f979df4f-45ec-4df6-a1bd-bc9223da5dcc
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
26.09.25 14:20
Date:
27 Sep 2025, 15:27
Question's name:
Lot3
Question:
La lotul 3 este indicat, ca și în licitație anulată, soluție soft pentru 13 buc. Din păcate numărul de bucăți solicitate este în neconcordanță cu bugetul alocat.
Solicităm respectuos să revizuiți numărul de echipamente ce vor fi incluse în sistemul soft
Date:
27 Sep 2025, 15:29
Question's name:
Lot3
Question:
În compartimentul tehnic a lot-i 3, este solicitat și compatibilitatea cu producătorul Kyocera.
Solicităm respectuos de a clarifica dacă beneficiarul are intenția de a integra echipamentele din lotul 1 cu alte echipamente ce le deține în stoc.
Date:
29 Sep 2025, 11:33
Question's name:
Lotul 2
Question:
Stimate Autoritate contractantă, după cum a menționat unul dintre agenții economici în cadrul licitației anulateeste greu de acceptat faptul că un organism precum Parlamentul elaborează specificații pentru produsele unui singur producător. Nu numai că se încalcă prevederile Legii 131 din 2015, dar și imaginea Parlamentului se prăbușește.
De fapt, ați adus câteva modificări „cosmetice” care, în esență, nu schimbă nimic. În licitație, în categoria sa de preț, poate participa numai echipamentul Canon. Modelele au fost prezentate în sesiunea de întrebări și răspunsuri a licitației anterioare.
Caracteristicile cheie care exclud TOȚI producătorii sunt: capacitatea de memorie de 1 GB (varianta de 512 MB este mai mult decât suficientă pentru a acoperi toate necesitățile de funcționare ale multifuncționalului), prezența eMMC SSD și diagonala ecranului de control.
Vă rugăm să faceți modificările necesare pentru a nu discredita Parlamentul, ca organism care adoptă legi. Dacă Parlamentul nu le respectă, ce putem spune despre celelalte organizații?
Date:
29 Sep 2025, 13:53
Question's name:
Lotul I - pret nejustificat de mic
Question:
În cadrul documentației de atribuire aferente Lotului I, vă rugăm să țineți cont de faptul că suma estimată pentru acest lot nu reflectă valoarea reală de piață a echipamentelor descrise în specificațiile tehnice anexate.
Având în vedere caracteristicile obligatorii solicitate (viteză de printare min. 55 ppm, rezoluție de 1200x1200 dpi, memorie minim 2GB, ciclu lunar de lucru min. 245.000 copii, cititor RFID compatibil cu standardele MIFARE/NFC, garanție minim 3 ani etc.) - anexa 1, costul de achiziție pentru astfel de echipamente este considerabil mai ridicat.
Prin urmare, solicităm revizuirea și majorarea valorii estimate pentru acest lot, astfel încât:
- Bugetul să fie aliniat cu realitățile de piață și prețurile curente ale producătorilor consacrați.
- Să fie facilitată participarea unui număr cât mai mare de agenți economici, asigurându-se o competiție reală și transparentă.
Vă rugăm să reanalizați pragul financiar stabilit pentru acest lot și să actualizați valoarea estimată în conformitate cu specificațiile solicitate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK