1
Enquiry period
with 23.09.2025 13:57
to 29.09.2025 10:00
2
Bidding period
with 29.09.2025 10:00
to 07.10.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 641 949,22 MDL
Period of clarifications: 23 Sep 2025, 13:57 - 29 Sep 2025, 10:00
Submission of proposals: 29 Sep 2025, 10:00 - 7 Oct 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparatia capitala a IET nr.5 din mun. Balti, str.Ștefan cel Mare, nr. 70“ (Acoperiș)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
24 Sep 2025, 14:00
Estimated value (without VAT)
641 949,22 MDL
Achizitii.md ID
21479491
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Balti, str.Ștefan cel Mare, nr. 70
Contract period
13 Oct 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Reparatia capitala a IET nr.5 din mun. Balti, str.Ștefan cel Mare, nr. 70“ (Acoperiș) CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini IET nr.5 acoperis 2025
Bidding Documents
Caiet de sarcini
23.09.25 13:57
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
23.09.25 13:57
documentatia_standard_lucrari - Acoperiș - IET nr.5 - 2025.semnat
Bidding Documents
documentatia standard
23.09.25 13:57
Lista cu cantitatile de lucrari.semnat
Bidding Documents
Lista cu cantitatile de lucrari
23.09.25 13:57
Caiet de sarcini IET nr.5 acoperis 2025.semnat
Bidding Documents
Caiet de sarcini
23.09.25 13:57
DUAE
Bidding Documents
DUAE
23.09.25 13:57
documentatia_standard_lucrari - Acoperiș - IET nr.5 - 2025
Bidding Documents
formulare, contract-model
23.09.25 13:57
anunt_de_participare_lucrari_Acoperiș - IET nr.5 - 2025
Bidding Documents
anunt_de_participare
23.09.25 13:57
Raport de verificare IET nr. 5.semnat
Bidding Documents
Raport de verificare
23.09.25 13:57
CBA scan
Bidding Documents
proiect
23.09.25 13:57
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
23.09.25 13:57
Lista cu cantitatile de lucrari
Bidding Documents
Lista cu cantitatile de lucrari
23.09.25 13:57
DUAE.semnat
Bidding Documents
DUAE
23.09.25 13:57
Anunț de participare - Reparația capitală IET nr.5
Bidding Documents
anunt semnat
24.09.25 14:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

STROMACOM

Normalized price: 483 932,19 MDL
Status: Cancelled
Reason: SRL Stromacom a depasit termenul de o zi lucrătoare pentru a transmite răspuns la clarificările solcitate de autoritatea contractantă pe data de 07 octombrie 2025.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL CLEMANTIN

Normalized price: 549 207,77 MDL
Status: Winner
Reason: Contractul este adjudecat SRL ”Clemantin” conform criteriului cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini. Operatorul economic SRL ”Clemantin” a prezentat oferta care corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele ce țin de experiență similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuția lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare a lucrărilor, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. Se atestă că operatorul economic SRL ”Clemantin” a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerințele înaintate fața de obiectul achiziției, conform caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

ALARCON GROUP

Normalized price: 613 827,05 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Arta Zidarului

Normalized price: 635 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications