Select the type of procedure
Commercial procurement
21479226
1
Enquiry period
with
23.09.2025 09:55
to 03.10.2025 10:00
to 03.10.2025 10:00
4 days left
2
Bidding period
with
03.10.2025 10:00
to 09.10.2025 10:00
to 09.10.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
38 670 190 MDL
Period of clarifications:
23 Sep 2025, 9:55 - 3 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals:
3 Oct 2025, 10:00 - 9 Oct 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reabilitare a curților de bloc din sectorul Botanica, or. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Sep 2025, 9:55
Date modified
23 Sep 2025, 11:19
Achizitii.md ID
21479226
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reabilitarea curții din bd. Decebal nr.80, 82/1, 82/2, or. Chișinău
Budget: 3164530.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Reabilitarea curții din str. Hristo Botev nr. 19/7. Etapa I, or. Chișinău
Budget: 4263520.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Reabilitarea curții din bd. Cuza Voda nr.7/1; 7/2; 9/1; 9/2; 11. Etapa I, or. Chișinău
Budget: 4375180.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Reabilitarea curții din str. Independentei nr. 42, 42/1, 42/2, 44. Etapa I, or. Chișinău
Budget: 4278420.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Reabilitarea curții din str. Constantin Brincusi 146/A, or. Chișinău
Budget: 1131930.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Reabilitarea curții din bd. Valea Crucii, 6, Etapa I, or. Chișinău
Budget: 3987270.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Reabilitarea curții din bd. Dacia nr.38/1; 38/2; 38/3 Etapa 1, or. Chișinău
Budget: 4698010.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Reabilitarea curții str. Sarmizegetusa 96/2, or. Chișinău
Budget: 4361550.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Reabilitarea curții din str. Bacioii Noi 14/1; 14/2, or. Chișinău
Budget: 4409850.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Reabilitarea curții din , str. Botanica Veche 8, or. Chișinău
Budget: 3999930.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.09.25 09:55
anunț de participare botanica.signed (1).pdf
anunț de participare botanica.signed (1).pdf
Bidding Documents
-
23.09.25 09:55
Date:
23 Sep 2025, 11:19
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua. Proiectele publicati va rog
Answer (23 Sep 2025, 13:46):
Bună ziua. La sediul autorității contractante puteți face cunoștință cu acestea.
Date:
23 Sep 2025, 16:05
Question's name:
3 luni de executare
Question:
Termenul de executare nu poate incepe din data semnarii contractului. Acesta incepe ,,după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite,, cum este scris si in documentatia standard. Totodata, in cazul ca nu se reuseste de executat in 2025 lucrarile, contractul se va prelungi in 2026? Fiindca 3 luni cum ati scris dvs, deja nu e posibil, fiindca deschiderea ofertelor este pe 09.10.2025, valabilitatea ofertelor e de 30 zile, deci dvs pina alegeti cistigatorul (ca doar nu o sa va grabiti, dar o sa analizati atent toate actele) deja se intra in perioada rece a anului, plus ziua se micsoreaza, totodata pot fi eventuale contestatii si cu siguranta termenul/timpul real de lucru e mult mai mic. Rugam sa revedeti termenul de 31.12.2025, care aparent nu pare nici pe departe real. Multumesc.
Answer (26 Sep 2025, 10:17):
Bună ziua.
1. La data semnării contractului, autoritatea contractantă va emite și ordinul de începere a lucrărilor.
2. În cazul în care justificat nu se reușește executarea pînă la 31.12.2025, autoritatea contractantă va decide asupra prelungirii termenului de executare, inclusiv cel de valabilate a contractului.
3. Autoritatea contractantă nu alege cîștigătorul, dar atribuie contractul oferatntului calificat, care va oferi cel mai mic preț.
4. Vă recomandăm să vă axați pe elaborarea unei oferte conforme și cît mai avantajoase din punct de vedere economic, valabilitatea contractului poate fi modificată în conformitate cu cadrul legal. Autoritatea contractantă nu are intenția de a încheia contracte care vor fi reziliate fără finalziarea lucrărilor.
Date:
24 Sep 2025, 10:18
Question's name:
Depunere oferta
Question:
Conform legii 131/2015, art.47 al.2, termenul minim pentru ca sa depui oferta este de 20 zile. Prelungiti va rog perioada pentru depunere oferta conform legii
Answer (26 Sep 2025, 10:17):
Bună ziua.
Vă recomandăm să examinați art. 47 în întregime.
Astfel, veți observa că alin. (6) din același articol prevede - „ În cazul în care autoritatea contractantă publică electronic întreaga documentaţie de atribuire şi permite, începând cu data publicării anunţului de participare, accesul direct şi nerestricţionat al operatorilor economici la documentaţie, precum și acceptă depunerea electronică a ofertelor, aceasta are dreptul de a reduce cu 5 zile perioadele prevăzute la alin. (2) și (3), precum şi pe cele rezultate în urma aplicării prevederilor alin. (4). ”
Date:
24 Sep 2025, 16:43
Question's name:
Cheltuieli
Question:
La devizul 2-1-2 la capitolul 1, cheltuielile de regie sunt 76% sau 14,5%?
Answer (26 Sep 2025, 10:19):
Oferta urmează să fie elaborată corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii). Acestea prevăd care sunt cheltuielile de regie și alte cheltuieli.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK