Select the type of procedure
Commercial procurement
21478886
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
2 031 187 MDL
Period of clarifications:
22 Sep 2025, 14:25 - 4 Oct 2025, 13:30
Submission of proposals:
4 Oct 2025, 13:30 - 13 Oct 2025, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
achiziţionarea lucrarilor de înlaturare a consecintelor ploilor torențiale în teritoriul (strazile) Primariei Capaclia, r. Cantemir - REPETAT
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
7315, MOLDOVA, Cantemir, s.Capaclia, s.Capaclia
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Sep 2025, 14:25
Date modified
13 Oct 2025, 14:30
Achizitii.md ID
21478886
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - achiziţionarea lucrarilor de înlaturare a consecintelor ploilor torențiale în teritoriul (strazile) Primariei Capaclia, r. Cantemir - REPETAT
Budget: 2031187.0 MDL
Purchase has not taken place
achiziţionarea lucrarilor de înlaturare a consecintelor ploilor torențiale în teritoriul (strazile) Primariei Capaclia, r. Cantemir - REPETAT
Date:
30 Sep 2025, 11:36
Question's name:
Caiet de sarcini desfasurat
Question:
Anexati va rog caietul de sarcini desfasurat
Answer (30 Sep 2025, 13:34):
ok
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK