1
Enquiry period
with 16.09.2025 17:55
to 01.10.2025 09:30
2
Bidding period
with 01.10.2025 09:30
to 22.10.2025 09:30
13 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 842 932 MDL
Period of clarifications: 16 Sep 2025, 17:55 - 1 Oct 2025, 9:30
Submission of proposals: 1 Oct 2025, 9:30 - 22 Oct 2025, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Piese, accesorii și consumabile p/u utilaj medical – 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
16 Sep 2025, 17:55
Date modified
24 Sep 2025, 14:15
Achizitii.md ID
21476703
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - 2. Laringoscop
Budget: 35000.0 MDL
Active
Lot nr. 28 - 28. QinPot CQR10
Budget: 21340.0 MDL
Active
Advertising
Documents of the procurement procedure
7.duae.doc
Bidding Documents
-
16.09.25 17:55
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Bidding Documents
-
16.09.25 17:55
5.anunt de participare_21476703.docx
Bidding Documents
-
24.09.25 14:12
6.doc. standard_21476703.docx
Bidding Documents
-
24.09.25 14:12
Date:
17 Sep 2025, 09:31
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați
Question:
Sitmata autoritatea contractanta, va rugam sa prelungiti termenul de livrare de la 15 la minim 30-45 zile, intrucat piesele de schimb se comanda de la producator, si livrarea nu poate dura doar 15 zile.
Answer (17 Sep 2025, 09:38):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
17 Sep 2025, 09:49
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați
Question:
Stimată autoritate contractantă, Vă rugăm să reanalizați termenul de livrare solicitat de 15 zile. Potrivit prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, cerințele incluse în documentația de atribuire trebuie să fie proporționale cu obiectul achiziției, să asigure concurența și să nu restrângă nejustificat participarea operatorilor economici. În cazul de față, piesele de schimb se livrează exclusiv pe bază de comandă la producător, iar termenul minim real de aprovizionare depășește 15 zile. Menținerea unui termen atât de scurt poate limita participarea operatorilor și astfel reduce concurența, ceea ce contravine principiilor legislației în vigoare. Prin urmare, vă rugăm respectuos să prelungiți termenul de livrare la minimum 30–45 zile, pentru a asigura o participare reală și nediscriminatorie a ofertanților și pentru a evita riscul de neexecutare a contractului.
Answer (17 Sep 2025, 10:00):
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: _la comandă, după necesități, în decurs de 15 zile_ Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile/solicitările Dvs. înaintate, în felul cum au fost solicitate, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice/termenii de livrare impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor.
49. Umidificator O2 cu flow metru 0-15 l/min, cu conector tip DIN
Date:
17 Sep 2025, 10:31
Question's name:
Clarificare Lot49
Question:
La punctul 49.1 se doreste Debitmetru/ Flow metru fara Borcan? atunci de ce in caracteristica se descrie si borcanul? La punctul 49.2 se doreste borcan pentru Debitmetrul de la 49.1? atunci de ce se cere expres compatibilitate cu un anume producator??? Va rugam sa denumiti totul intr-un set fara a face aluzie la un anume producator. Multumesc.
Answer (19 Sep 2025, 10:10):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
18 Sep 2025, 13:13
Question's name:
Lot 10
Question:
Buna ziua, Este solicitata 10.2.Tijă metalică a brațului de suspensie - Tijă metalică în formă hexagonală filetată la capete pentru suspensia brațului radiologic. Spuneti va rog daca aceasta nu a prezentat obiectul achizitiei in cadrul LP nr. ocds-b3wdp1-MD-1756192395154, Lotul nr. 5 - 5. Tijă metalică a brațului de suspensie, sau mai este necasar achizitia unei astfel de piese aditional? Multumesc.
Answer (18 Sep 2025, 15:08):
Mai este necasar achizitia unei astfel de piese
46. Lampa bactericida
Date:
19 Sep 2025, 09:55
Question's name:
Lot 46
Question:
Buna ziua, Va rugam mult sa divizati lot 46 in pozitii aparte, pentru a oferi agentilor economici posibilitatea de participare si pentru a primi oferte mai avantajoase commercial Dar in asa conditii veti limita alti concurenti sa participe la licitatia data.
Answer (19 Sep 2025, 10:12):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
46. Lampa bactericida
Date:
19 Sep 2025, 10:42
Question's name:
Lampa bactericida G36w T8 - connector G13, UV-C Ozone Free;
Question:
Lampa bactericida G36w T8 - connector G13, UV-C Ozone Free; -Care este lungimea lămpii?
Answer (19 Sep 2025, 10:46):
Lampa bactericida G36w T8 - connector G13, UV-C Ozone Free, lungime 1200mm
Date:
19 Sep 2025, 10:45
Question's name:
raspunsuri
Question:
oferiti raspuns Șablon Va rugam sa respectati operatorii economici prin a raspunde adecvat si nu prin copy-paste
Answer (19 Sep 2025, 10:47):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile/solicitările Dvs. înaintate, în felul cum au fost solicitate, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice/termenii de livrare impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor.
31. Încălzitor pacient "Mistral-Air MA1200-EU, TSC Life"
Date:
23 Sep 2025, 14:08
Question's name:
clarificare dimensiuni
Question:
Bună ziua, Pentru a evita neîntelegerile legate de dimensiunile totale ale dispozitivelor, vă rugăm să specificați distinct dimensiunile suprafeței active(lucrative) a păturii- adică acea porțiune care este efectiv implicată în actul medical (partea care se încălzește ) -separat de porțiunile pasive care au 15-20 cm margini,(pelicula de susținere etc.), care nu contribuie la funcționalitatea terapeutică. Totodată, vă rugăm să menționați în mod expres în ce stare vor fi evaluate aceste dimensiuni- în stare umflată sau liberă( neumflată). De asemenea, pentru a evita confuzii sau interpretări greșite, vă solicităm sa excludeți modelul cu înlocuirea lor "compatibile cu dispozitivul aflat în dotare ..anume ce dispozitiv ". Vă mulțumim mult!
Answer (23 Sep 2025, 15:39):
Lot 31.1.Pătură încălzire pacient suprafața activă 2270x1330mm (±150 mm)...; 31.2.Pătură încălzire pacient, suprafața activă 2010x760mm (±150mm)...; 31.3.Pătură încălzire pacient, suprafața activă 1320x1330mm (±150mm)...; Referitor la dimensiuni, menționăm că toate dimensiunile trebuie să fie prezentate de producător în documente oficiale precum (broșuri / manuale de utilizare / schițe de proiectare / datasheet / etc.) pe baza cărora poate fi efectuată evaluarea. Iar starea de măsurare a păturii (în cazul - umflată) menționăm că în această formă măsurătorile sunt variabile (imprecise) și dependente de mai mulți factori (temperatură, presiune, structură) - respectiv nu se ia în calcul. Păturile de încălzire pacienți pot fi de la diferiți producători dar condiția principală este ca acestea să fie compatibile cu încălzitorul "Mistral-Air MA1200-EU, TSC Life" din dotare.
Date:
24 Sep 2025, 13:42
Question's name:
Lot 10
Question:
Buna ziua, 1. Solicitam respectuos revizuirea pretului estimativ pentru 10.1. Cilindri pneumatici - Amortizatoare p/u bratul de suspensie a tubului - 3 set. Suma estimativa este foarte mica pentru cantitatea solicitata. 2. Solicitam confirmarea necesitatii piesei - 10.2.Tijă metalică a brațului de suspensie - Tijă metalică în formă hexagonală filetată la capete pentru suspensia brațului radiologic. Multumesc.
Answer (24 Sep 2025, 14:18):
Pentru Lot 10.1.Cilindri pneumatici ... - a fost alocata valoarea indicata. Lot 10.2 Tijă metalică a brațului de suspensie ... - se exlude.
31. Încălzitor pacient "Mistral-Air MA1200-EU, TSC Life"
Date:
30 Sep 2025, 14:53
Question's name:
clarificare dimensiuni
Question:
Bună ziua, În urma analizei tehnice a păturilor de încălzire Mistral Air, care sunt relatate pe situl lor oficial, am constatat că dimensiunile declarate în specificații reprezintă dimensiunea totală a produsului, însă partea lucrativă (activă) de încălzire este semnificativ mai mică, după cum urmează: Lot 31.1 – dimensiune totală: 2270 x 1330 mm, partea activă de încălzire: 1730 x 790 mm Lot 31.2 – dimensiune totală: 2010 x 760 mm, partea activă de încălzire: 1880 x 580 mm Lot 31.3 – dimensiune totală: 1320 x 1330 mm, partea activă de încălzire (conform fișei tehnice disponibile online): 945 x 790 mm Având în vedere aceste diferențe între dimensiunea totală și cea efectiv încălzită, rugăm respectuos acceptarea unei toleranțe de ±150 mm aplicată exclusiv părții lucrative (active), pentru a permite participarea unui număr mai mare de ofertanți și a asigura o concurență reală. Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm confirmarea dumneavoastră.
Answer (30 Sep 2025, 15:37):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile/solicitările Dvs. înaintate, în felul cum au fost solicitate, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice/termenii de livrare impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.