1
Enquiry period
with 18.09.2025 08:18
to 02.10.2025 11:00
10 days left
2
Bidding period
with 02.10.2025 11:00
to 17.10.2025 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 846 700 MDL
Period of clarifications: 18 Sep 2025, 8:18 - 2 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals: 2 Oct 2025, 11:00 - 17 Oct 2025, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandru Boțan
Contact phone
022-251-634
Purchase data
Date created
16 Sep 2025, 16:44
Date modified
18 Sep 2025, 9:15
Estimated value (without VAT)
846 700 MDL
Achizitii.md ID
21476694
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Contract period
3 Nov 2025 08:00 - 31 Dec 2025 08:18
List of positions
1)
Title
Căști de protecție active cu sistem de comunicare CPV: 18400000-3 - Special clothing and accessories
Quantity: 42.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Date:
18 Sep 2025, 09:15
Question's name:
Denumirea bunului- Sordin Supreme MIL CC
Question:
Cele mai neplacute momente la o achizitie publica: cand autoritatea contractantă introduce direct *marca și modelul* in denumirea produsului. De fapt, legislația achizițiilor publice (atat la nivel national, cat si in directivele UE) spune clar ca *menționarea denumirii comerciale/marcii e permisa doar cu adaosul „sau echivalent”**. In caz contrar, documentatia risca sa fie considerata restrictiva si discriminatorie. Exact! E paradoxal: cand autoritatea contractanta plasează si poza in caietul de sarcini „Sordin”, toti operatorii economici sar automat spre compania care distribuie exact acel model. Se creează impresia ca există un singur furnizor, desi in realitate sunt multe produse similare, cu aceleasi caracteristici tehnice si chiar mai bune. E un fel de canalizare artificiala a concurentei in loc sa fie competitie reala intre modele echivalente, se transforma intr-o „vanatoare” catre un singur brand... dezamagit, Succes in procurari !!! O zi frumoasa in continuare.
Answer (18 Sep 2025, 13:57):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost rectificat.
Question's name
Question
Clarifications