1
Enquiry period
with 16.09.2025 16:28
to 26.09.2025 17:00
2
Bidding period
with 26.09.2025 17:00
to 07.10.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 808 300 MDL
Period of clarifications: 16 Sep 2025, 16:28 - 26 Sep 2025, 17:00
Submission of proposals: 26 Sep 2025, 17:00 - 7 Oct 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Servicii de proiectare a secției Reanimare Somatică din cadrul IMSP IMC

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
16 Sep 2025, 16:28
Date modified
18 Sep 2025, 15:02
Achizitii.md ID
21476678
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
ds_proiectare.docx
Bidding Documents
-
16.09.25 16:28
1 duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
16.09.25 16:28
Date:
18 Sep 2025, 15:02
Question's name:
Expertiza Tehnică a Construcției
Question:
Bună ziua. Nu este clar dacă este nevoie de făcut expertiza tehnică a cosntrucției. Ea este deja, sau o să fie nevoie să o facă ofertantul câștigător și deci trebuie să o includem în ofertă ?
Answer (19 Sep 2025, 08:42):
Bună ziua, expertiza tehnică va fi inclusă în ofertă.
Date:
24 Sep 2025, 21:49
Question's name:
Servicii - Documentația Standard
Question:
De ce solicitați documente din documentația standard penrtu lucrări pe când solicitați servicii ? Vă rog respectuos să vă conformați legii 131 și să elaborați documentația de atribuire conform D.S. pentru servicii - inclusiv anunțul de participare.În caz contrar vom contesta documentația de atribuire până la expirarea perioadei de actualizare. Anexele din DS pentru lucrări nu sunt relevante pentru prestările de servicii. Serviciile se măsoară în ore iar lucrările în cantități (volume, unități etc.) Documentaţia standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii o puteți descărca de pe saitul oficial al Agenției pentru Achiziții Publice. https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C5%A3ia-standard-pentru-realizarea-achizi%C8%9Biilor-publice-de-bunuri-%C8%99i-servicii. Mersi.
Answer (25 Sep 2025, 11:52):
Vă sugerăm să citiți atent documentația standard și legislația aferentă. În acest context vă informăm că, potrivit Documentației standard aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, Secţiunea 1, Dispoziții generale ,,Prezenta Documentaţie reprezintă o instrucţiune pentru autoritățile contractante și ofertanţi, utilizată la inițierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări sau procedurilor de achiziţii publice de servicii de proiectare și de lucrări”. Astfel, prezenta procedură de achiziție a fost întocmită în strictă conformitate cu legislația în vigoare cu privire la achizițiile publice.
Date:
24 Sep 2025, 22:50
Question's name:
DUAE modificat
Question:
De ce ați întrodus modificări în DUAE ? Documentul unic de achiziții european, este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova. El nu poate fi modificat aleatoriu de către autoritate contractantă. Vă rog să anexați DUAE fără modificări și completat de autoritate contractantă num ai acolo unde este clar indicat cine și unde completează. Exemplu1 : Capitolul III. Motive de excludere din cadrul procedurii de achiziție publică. Este clar indicat că: ”Compartimentul se completează de către operatorii economici.” Iar voi ați adăugat la acest capitol cerințe suplimentare care încalcă conceptul de ”Document Unic”. Deci autoritate contractatnă nu are dreptul să modifice nimic la acest capitol. Exepmlu 2: Captiloul 4 coloana 2 se completează de către autoritate contractantă. Deci se completează - nu se modifică. Adică, completați acolo unde este lăsat loc pentru completarea așa precum în punctul 4 B.2. și 4B.e, dar nu modificați sau adăugați text precum ați făcut la 4 B.1 Vă rog respectuos să vă consultați cu un specialist în domeniul achizițiilor publice și să actualizați DUAE completat de către autoritatea contractantă numai acolo unde este cerut. Sau să veniți cu clarificări sau argumentări. Mersi.
Answer (25 Sep 2025, 11:58):
Această clarificare este fără obiect, din care motiv un răspuns concret nu poate fi formulat. Totodată, pe această cale, anunțăm operatorii economici interesați și participanți la prezenta procedură de achiziție că cerința inidcată în DUAE la punctul 4B1 ,,Certificat bancar de disponibilitate a banilor lichizi/resurse creditare pentru demararea lucrărilor în cuantumul de cel puțin 50% din valoarea ofertei cu TVA, eliberat de o bancă comercială cu o zi înaintea de data depunerii ofertei” nu constituie un criteriu de evaluare și va fi ignorat. La întocmirea ofertei se va ține cont de criteriile privind eligibilitatea participanților indicate la punctul 15 în anunț.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.