1
Enquiry period
with 05.09.2025 16:56
to 15.09.2025 15:00
2
Bidding period
with 15.09.2025 15:00
to 22.09.2025 15:00
3
Auction
23.09.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 083 333,33 MDL
Period of clarifications: 5 Sep 2025, 16:56 - 15 Sep 2025, 15:00
Submission of proposals: 15 Sep 2025, 15:00 - 22 Sep 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Achiziționarea de piesei de schimb sau echivalentul pentru dispozitivul medical aflate în dotarea IMSP Centrul Republican de Diagnosticare Medicală

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
5 Sep 2025, 16:56
Date modified
8 Sep 2025, 15:30
Achizitii.md ID
21472840
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
formularele_.xlsx
Bidding Documents
-
5.09.25 16:56
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
5.09.25 16:56
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
5.09.25 16:56
contract nou.docx
Bidding Documents
-
5.09.25 16:56
Date:
8 Sep 2025, 09:56
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua. Solicitam sa clarificati care este termenul corect de livrare. In Anunt este indicat 30 zile, dar in formulare este indicat 45 zile.
Answer (8 Sep 2025, 15:29):
Bună ziua, termenul de livrare coresct este de 45 zile, documentația de atribuire va fi afustată. Va rugăm să verificați documentația de atribuire. Mulțumim pentru sesizare.
Date:
8 Sep 2025, 10:03
Question's name:
Cerinte de calificare obligatorii, pct 12 - declaratie cu privire la instalare, punerea in functiune si instruirea personalului.
Question:
Buna ziua. Instuirea personalului se face la livrarea unui echipament nou, dar nu la o piesa de schimb. Solicitam sa excludeti instuirea din pct 12.
Answer (15 Sep 2025, 14:35):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, cerința cu privire la ,,instalarea, punerea în funcțiune (manopera) și instruirea personalului beneficiarului privind utilizarea echipamentelor livrate, organizate la sediul beneficiarului de către personalul autorizat al furnizorului” este una generală, iar instituire personalului va fi la necesitate, reieșind din complexitatea utilizării piesei.
Date:
8 Sep 2025, 10:48
Question's name:
Buget alocat
Question:
Buna ziua! Venim cu rugamintea sa fie majorat bugetul alocat pentru aceasta procedura, in special ca se solicita 24 luni de garantie.
Answer (15 Sep 2025, 14:37):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, valoarea estimativă nu poate fi modificată. Totodată, cerința cu privire la garanția de 24 luni nu se modifică, fiind o cerință solicitată de beneficiarul final.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.