Select the type of procedure
Commercial procurement
21472525
1
Enquiry period
with
04.09.2025 16:38
to 09.09.2025 13:30
to 09.09.2025 13:30
3 days left
2
Bidding period
with
09.09.2025 13:30
to 15.09.2025 13:30
to 15.09.2025 13:30
3
Auction
16.09.2025 12:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
100 365,65 MDL
Period of clarifications:
4 Sep 2025, 16:38 - 9 Sep 2025, 13:30
Submission of proposals:
9 Sep 2025, 13:30 - 15 Sep 2025, 13:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea dispozitivelor pentru recuperare fizică conform necesităților IMSP beneficiare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Sep 2025, 16:38
Date modified
5 Sep 2025, 14:49
Achizitii.md ID
21472525
MTender ID
CPV
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1 Bare paralele pentru recuperare medicală
Budget: 15524.65 MDL
Active
Lot nr. 12 - Lot nr. 12 Dispozitiv pentru reeducarea flexei și existensiei a degetelor (Stepper)
Budget: 8640.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
5 Sep 2025, 14:49
Question's name:
Solicitare
Question:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă - solicităm adăugare cantităților pentru fiecare lot în Anunțul de Participare, Documentația Standardă și formulare. Deasemena - am dori indicare unor poze pentru identificarea produsului necesar solicitat - pentru lot 1, lot 8, lot 9 și lot 12. Deasemenea am dori cerințele tehnice pentru lot 8 să fie modificate sau explicate în cadrul unui răspuns - a apărut neînțelegere la momentul ,, Cantitatea > 6 bucăți de diferite mărimi'' , vă mulțumim anticipat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK